Site icon IAS

וויז אייר עם הפנים ללונדון

וויז אייר, חברת התעופה לואו-קוסט הגדולה במרכז ובמזרח אירופה הודיעה הבוקר (יום חמישי 16 בפברואר) על פתיחת קו תעופה חדש: תל אביב-לונדון (לוטון). הקו יתחיל לפעול ב-24 ביוני השנה, 4 פעמים בשבוע, בימים: שלישי, חמישי, שבת וראשון. בחברה אומרים, כי הקו ללונדון הוא המשך לקווים חדשים שפתחה WIZZ לישראל, כשהיא מחפשת כל העת הזדמנויות חדשות להרחבת היעדים והרישות שלה, בשיתוף פעולה עם משרד התיירות.

מ-Wizz Air- נמסר, כי נוסעים המתכננים את חופשותיהם ואת ה'סיטי-ברייק' שלהם לתל אביב וללונדון מוזמנים כבר עכשיו להזמין כרטיסים באתר החברה wizzair.com  במחיר של החל מ-309 ₪/69.99 ליש"ט.

שר התיירות יריב לוין אמר: "אני מברך על החלטת WIZZ להרחיב שירותיה לישראל, ולפתוח קו חדש לונדון-תל אביב. פתיחת קו התעופה מהווה עוד הוכחה לכך שמאמצי השיווק של המשרד נוחלים הצלחה ובעקבותיהם חברות רבות רואות בישראל יעד תיירותי מבוקש. משרד התיירות רואה ב-WIZZ שותפה המסייעת בהגדלת מספר התיירים המגיעים לארץ ומקווה להמשך שיתוף פעולה פורה ולפתיחת קווים נוספים".

סורינה רץ, מנהלת התקשורת של בוויז אייר אמרה: "ההכרזה היום מדגישה את המחויבות שלנו לישראל, ואנחנו מקווים שהקו החדש במחיר הזול שאנחנו משיקים בקו לונדון-תל אביב יתקבל באהדה אצל לקוחותינו. הקו החדש והנוח, עם 4 טיסות שבועיות, יקדם את מוזמנים כבר להזמין כרטיסים בקו החדש במחיר של 309 ₪".  

מ- “Wizz Air” נמסר, כי הקו במחיר הזול יהיה בחירה מצוינת עבור תיירים ואנשי עסקים ויקדם את התיירות והעסקים בין ישראל לבריטניה. כל הטיסות בקו החדש יופעלו באמצעות מטוס איירבאס  A320 עם 180 מושבים ו- A321 עם 230 מושבים. לצד הקו החדש ללונדון, תפתח “Wizz Air”  שני קווים חדשים נוספים השנה: תל אביב-דברצן ות"א-וורנה במרס וביולי, בהתאמה.

עוד נמסר מ- “Wizz Air”כי מאז פתיחת הקו הראשון בודפשט-תל אביב ב-2012, החברה פועלת להביא לציבור לקוחותיה טיסות זולות נוספות בקווי תעופה נוספים וכיום החברה מציעה 14 קווים במחירים מוזלים מ-8 מדינות באירופה לתל אביב ולאילת.

במהלך 5 השנים האחרונות הטיסה "ויז אייר" יותר מ-1.2 מיליון נוסעים בקו לתל אביב וממנה.

"עשרות כרטיסים נמכרו כבר בשעות האחרונות. במהלך סוף השבוע יוכלו סוכני הנסיעות לרכוש כרטיסים לטיסות הנ"ל באמצעות אתר Avia Net.", מסרה מירי פסח – מנכ"לית חברת Travel Ets Avia, המשמשת כסוכנת של חברת Wizz Air.

לפרטים נוספים והזמנות

טל: 03-5269654

 

 

 

 

Exit mobile version