Site icon IAS

וויז אייר מגלה גמישות בשינוי תאריך ונתיב הטיסה

WIZZ AIR, חברת הלואו- קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה, הודיעה היום על הליך חדש לשינויים בטיסות. תחת ההליך החדש יוכלו הנוסעים לשנות את נתיב ותאריך הטיסה במחיר הזול ב 50% מתעריף הכרטיס המקורי אותו רכשו, בצירוף ההפרשים בעלויות המטען והתפעול במידה וקיימים בין הטיסה החדשה למקורית (עלות מינימלית של 10 יורו ועלות מקסימלית של 60 יורו).

לנוסעים של AIR WIZZ, בניגוד לחלק מחברות הלאו קוסט האחרות, כבר קיימת האופציה לשנות את נתיב ותאריך הטיסה באינטרנט, במרכז ההזמנות או אצל הסוכנים בשדה התעופה. נוסעים יכול להימנע מתשלום על כל שינוי שהוא על ידי בחירה בתעריף  PLUS FARE בעת ביצוע ההזמנה המקורית, או על ידי רכישת שירות WIZZ FLEX בעלות של 10 יורו בלבד לטיסה המתווספים לתעריף הבסיס. שני השירותים הנ"ל מאפשרים ביצוע בלתי מוגבל של שינויים.

דובר חברת  WIZZ דניאל דה קארבלהו אמר: "בעוד חברות לואו- קוסט  אחרים לא מאפשרים שינויים בטיסות, התעריפים הנמוכים של WIZZ הם גמישים וההזמנות ניתנות לשינוי בהתאם לצרכיהם של לקוחותינו. אנו מציגים את מודל התעריפים הפשוט הזה כחלק מהפיתוח המתמיד שלנו של שירותים ותהליכים אשר יספקו ללקוחותינו יותר בחירה. אנו פועלים להבטיח להם את החוויה הטובה ביותר מרגע ההזמנה ועד לסוף נסיעתם".

 

 

 

Exit mobile version