Site icon IAS

וויז אייר השיקה אתר מותאם סלולר

וויז אייר, חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה, הכריזה היום על השקת אתר אינטרנט מותאם סלולר חדש אשר יצטרף לאתר הרגיל ולאפליקציות החברה עבור מכשירי אפל ואנדרואיד הפעילות כבר כיום.

 

"המחקרים שלנו מראים כי השימוש במכשירים סלולאריים בקרב לקוחותינו על מנת למצוא ולהזמין טיסות עם WIZZ הולך ומתרחב, האתר החדש הופך תהליך זה לפשוט הרבה יותר", אמר יוהאן איידהאגן, מנהל תחום השיווק והמיתוג ב- WIZZ. "בשלב זה של ההשקה ההתמקדות היא בדרישות הנפוצות ביותר עבור הזמנת טיסות ואנו נוסיף אפשרויות עבור צ'ק-אין ושירותים נוספים בשבועות הקרובים".

 

האתר הסלולרי- m.wizz.com – הושק ביום שני והוא פועל באמצעות הדפדפנים שבמכשירים הסלולריים. בעוד רוב הלקוחות העושים שימוש במכשירים ניידים משתמשים באפליקציות החברה עבור אפל ואנדרואיד, ישנו מספר קטן של לקוחות העושים שימוש באתר החברה דרך הטלפון, לקוחות אלו יוכלו עתה לעבור לאתר המותאם במיוחד עבר טלפונים ניידים. מלבד שימושיות האתר באמצעות העדכונים שבו, הוא יהיה זמין גם ב 8 שפות שונות.

 

"לאחרונה ראינו עלייה במספר הגולשים מן הסלולר לאתר WIZZ כאחוז מכלל הגולשים, דבר זה הפך את השקת האתר הסלולרי לדבר הנכון בזמן הנכון", אמר איידהאגן. "הלקוחות שלנו תמיד נלהבים להשתמש בכלים חדשים אשר יהפכו את החוויה שלהם עם WIZZ לנוחה אף יותר מבעבר והאתר החדש נותן להם את האפשרות הזו".

Exit mobile version