Site icon IAS

וואו אייר מבטיחה להפעיל את טיסותיה המתוכננות בלוח הקיץ מת"א

מטוס וואו אייר. עתיד לא בטוח עם קריסת השיחות בסוף השבוע. צילום יח"צ

וואו אייר (WOW), חברת התעופה האיסלנדית המובילה לטיסות לואו-קוסט לטווח ארוך תפעיל כמתוכנן בלוח קיץ 2019 טיסות ישירות מת"א לרייקיאוויק בירת איסלנד ומשם טיסות המשך ליעדים בארצות הברית וקנדה.

מנכ"ל ובעלי החברה, סקולי מוגנסן, אמר כי  "לאחר תקופה מאתגרת, חוזרת וואו אייר למסלול כחברת אולטרה לואו-קוסט מובילה ובמטרה לשוב ולגדול בצורה יעילה. הקו מתל אביב חשוב עבורנו ואנו מתכננים להפעיל אותו בדרך הטובה ביותר ובחיוך גדול. אני מזמין את הנוסעים הישראלים לגלות את איסלנד המרהיבה בקיץ ובסתיו הקרוב באמצעות טיסות וואו אייר הישירות והנוחות".

מן החברה נמסר עוד היא עברה תהליך התייעלות מקיף, במסגרתו צומצם צי המטוסים ל-11 (מ-20), וכוח האדם לכ-1,000 עובדים, והוזרם אליה הון רב נוסף.

במקביל, מנהלת החברה בימים אלה מו"מ עם קרן אינדיגו להשקעה משמעותית בחברה, מה יאפשר אף יותר את צמיחתה.

WOW השאירה בצי החברה גם את מטוסי האיירבס 321Neo חדישים המיועדים לפעול גם על הקו מ/ל ת"א ובכוונתה להפעיל את הקו כמתוכנן מחודש יוני 2019 ועד אוקטובר 2019.

לדברי החברה, וואו אייר תאפשר לישראלים לגלות גם השנה את איסלנד בדרך הקלה והמהירה ביותר, ובמקביל תקשר בנוחות את ישראל עם ערים מרכזיות בצפון אמריקה כמו ניו יורק, וושינגטון די.סי, בוסטון, שיקגו, טורונטו, מונטריאול ועוד בתעריפים נמוכים ובחוויית WOW . הכרטיסים זמינים לרכישה באתר ואצל סוכני הנסיעות.

ריקיאוויק. הטיסה דרכה מאפשרת לתייר בה במהלך ההמתנה לטיסת ההמשך. צילום Depositphotos

הטיסה השבועית הרביעית המתוכננת בוטלה

הטיסות מת"א בלוח הקיץ יחלו כמתוכנן ב-11/6/2019 ויפעלו עד סוף אוקטובר 2019 בתדירות של שלוש פעמים בשבוע. הטיסות מת"א ייצאו בימים ראשון, רביעי  ושישי ב-8:40 בבוקר ויגיעו לרייקיאוויק ב- 13:15. בדרך חזרה ייצאו הטיסות מרייקיאוויק לת"א בימים שלישי, חמישי ושבת ב-12:30 בצהריים וינחתו בארץ ב- 22:30. הקישור לטיסות ההמשך לארה"ב וקנדה הוא נוח ביותר, כאשר ברוב ימות השבוע החיבור עומד על כשעתיים בממוצע בהלוך ובחזור בהתאם ללוח הטיסות המגוון ומשתנה.

בכוונת החברה היה להפעיל הקיץ 4 טיסות שבועיות לאור הביקוש הרב, אך לאחר צמצום צי המטוסים תאלץ לחזור ללוח הזמנים המקורי כמו בקיץ הקודם.

וואו אייר מעודדת את נוסעיה לקחת את ההזדמנות ולגלות בזמן העצירה את האתרים, הקולות והטעמים של איסלנד. זאת באמצעות העצירה באיסלנד לזמן בלתי מוגבל ולפי בחירתם לפני/אחרי טיסת ההמשך לארה"ב/קנדה.

וואו מציעה לנוסעים הישראלים 4 סוגי כרטיסים: בייסיק, פלוס, קומפי ופרימיום. וואו בייסיק כולל טיסות ופריט אישי, וואו פלוס כולל טיסות, מזוודת טרולי, מזוודה 20 ק"ג לבטן המטוס ובחירת מושב רגיל מועדף, וואו קומפורט כולל בנוסף (למה שניתן בפלוס) גם בחירת מושב מועדף XXL וביטוח נסיעות כנגד ביטול כרטיס הטיסה, וואו פרימיום כולל בנוסף מזוודה נוספת עד 20 ק"ג, מושב גדול במיוחד, עדיפות בעליה למטוס, ארוחה ואפשרות לשינוי הכרטיס ללא עמלה.

כל השירותים כמו מזוודות, מושב מועדף, ציוד הטסה שונה (כמו אופניים) ביטוח הגנה מפני ביטול טיסות והסעה ל/מ נמל התעופה, ניתנים גם לרכישה בנפרד באתר החברה. וואו אייר תאפשר גם לרכוש מושבי XL, XXL  ומושבים גדולים במיוחד, כמו כן, ארוחות ושתייה מהתפריט המגוון של החברה.

WOW נוסדה בשנת 2011 ע"י היזם סקולי מוגנסן, המטוס הסגול של החברה טס במטוסים מסוג איירבס 320 ו-321.

Exit mobile version