Site icon IAS

והזוכה בתחרות Wines on the Wing היא…

יינות מובחרים בטיסת בריסל איירליינס. צילום באדיבות החברה

בריסל איירליינס (Brussels Airlines), מקבוצת לופטהנזה זכתה בשני פרסים יוקרתיים על היצע היין שלה במחלקת עסקים. Global Traveller העניקה לבריסל איירליינס את המקום הראשון בקטגוריה "Top Red Wine in International Business Class" ובמקום השלישי בקטגוריה "Top International Business Class Wines" – בתחרות Wines on the Wing, שנערכה בטעימה עיוורת בניו יורק. בריסל איירליינס מתמקדת ביינות ייחודיים מיצרנים קטנים (יינות בוטיק) כדי להציע חוויה בלעדית.

בריסל איירליינס מגישה עד 900 בקבוקי יין בחודש, במחלקת עסקים, בטיסות לטווח ארוך. זה אולי נשמע הרבה, אבל בהשוואה לחברות גדולות אחרות, עדיין מדובר בכמויות קטנות יחסית, מה שמאפשר לבריסל איירליינס לעבוד עם יקבים ייחודיים וקטנים יותר.

"האסטרטגיה הכוללת שלנו בטיסות ארוכות טווח דומה לחוויה במלון בוטיק, אבל באוויר. לעתים קרובות אנו עובדים עם יקבים עצמאיים קטנים, ואנו מנסים להכין רשימות יינות מגוונות שכוללות תמיד כמה יינות קלאסיים יותר, צרפתיים ועוד כמה יינות ייחודיים או יוצאי דופן. נוסעים יכולים לבחור יינות אהובים עליהם, או לגלות טעמים חדשים. כחברת תעופה בלגית, זה טבעי שאנו מציעים גם יינות בלגיים”, אמר, פיליפ מורטייר (Philip Mortier), מנהל מוצר בטיסות, בחברת ריסל איירליינס.

פאנל מומחי יין מארגן אחת לשנה טעימות של יומיים, בהם נבחרים למעלה מ-200 יינות בלא פחות מ-15 קטגוריות שונות. בסך הכל, בריסל איירליינס בוחרת 24 מקורות יין שונים שישמשו בטיסות ארוכות טווח במחלקת עסקים לאורך כל השנה.

טום גאנון (Tom Gannon), מנהל התחרות, אמר: "לבריסל איירליינס היה היצע מגוון וטעים של יינות. מבחר שנקבע היטב עם נקודת מבט שמשקפת באמת את חברת התעופה ומחויבות לנוסעים. האמונה האישית שלי היא שכל רשימת יין צריכה להציע הן אפשרויות היכרות והן אפשרויות מפתות שעשויות להיות בלתי ידועות לאורח המציע חוויה חדשה וחושפנית. אני מאוד מתרשם לאחר שלמדתי על תהליך הבחירה של בריסל איירליינס".

Global Traveler הוא כלי תקשורת שבסיסו בארצות הברית עם 817,000 גולשים מדי חודש. הקהל שלה מורכב בעיקר מנוסעי יוקרה. סקר היין של חברות התעופה Wines on the Wing, שבמהלכו מומחים עורכים טעימות עיוורות ממבחר נרחב של יינות המוגשים במחלקת עסקיים וראשונה של חברות תעופה ברחבי העולם, חזר ב-2024 לאחר הפסקה קצרה. בריסל איירליינס זכתה בשבחים מבית Wines on the Wing בשנים 2012, 2013 ו-2014.

בריסל איירליינס משקיעה ללא הרף בחוויית הלקוח, לדוגמא בטרקלין Sunrise המשופץ, ערכות טיסה משודרגות וארוחות נבחרות בטיסות במחלקת עסקים. עבור הנוסעים במחלקת תיירים, בריסל איירליינס מבדלת עצמה מחברות בעלות נמוכה (לואו קוסט) במתן שירותים הכלולים שליחת כבודת יד, ישיבה של משפחות יחד ככל האפשר והצעת מוצר דיגיטלי מהשורה הראשונה עם אפליקציה ידידותית מאוד למשתמש.

Exit mobile version