Site icon IAS

ובמקום הראשון…. "שמיכה המתלבשת" של אל על

אל על זכתה אמש במקום הראשון בקטגוריית ערכת חדשנות: "השמיכה המתלבשת". אל על הוכרזה כזוכה בטקס במסגרת World Travel Catering & Onboard Services Expo , סמוך לפתיחת תערוכת התעופה השנתית.

השמיכה המתלבשת, הינה שמיכה אשר בהינף יד הופכת לשכמיה המאפשרת ליהנות בה מחימום ופינוק במשך הטיסה, אינה גולשת לרצפה ומותירה את הידיים פנויות לכל צורך. שמיכה זו מוצעת כשירות לנוסעי מחלקת התיירים בטיסות אל על. השמיכה עוצבה ופותחה ע"י עידן נויברג lyly.design בשיתוף עם "קוקפיט" – חממת הסטארטפים של אל על.

רעיון פשוט, מקורי ויעיל

בסוף חודש מרץ טסתי לדרום אפריקה עם אל על, ולהפתעתי קיבלת את "השמיכה המתלבשת". פתרון מדהים לשמיכה הגולשת הרגילה, שהרבה פעמים מוצאת עצמה זרוקה על הרצפה. רעיון עיצובי כל כך פשוט ומקורי, אך יעיל ביותר. זה לא מפליא שה"שמיכה המתלבשת" זכתה במקום הראשון בתחום החדשנות

הזכייה בפרס הייתה לאחר שאל על עלתה כמועמדת בשלב הגמר בתחרות The TravelPlus Airline Amenity Bag בקטגוריית חדשנות ובקטגוריית ערכות הנוחות של המחלקה הראשונה.

בקטגוריית "ערכת חדשנות"  INOVATION AMENITY הייתה מועמדת "השמיכה המתלבשת" –שהגיעה לגמר יחד עם  UNITED, CONDOR ו- QATAR, שבה כאמור זכתה "השמיכה המתלבשת של אל בפרס הראשון.

בקטגוריית ערכת הנוחות לנשים, של המחלקה הראשונה הייתה אל על מועמדת בגמר יחד עם: ETIHAD, LUFTHANSA ו- QATAR.

בקטגוריית ערכת הנוחות לגברים של המחלקה הראשונה הייתה אל על מועמדת בגמר יחד עם: LUFTHANSA, SINGAPORE ו- QATAR.

יש לציין, כי לפני הזכייה בפרס נבחרה אל על  ע"י המגזין העולמי Global Traveler לחברת התעופה הטובה בעולם בקטגורית הביטחון.

 

 

 

Exit mobile version