Site icon IAS

השמים הם הגבול: אמירייטס מעמיקה את הנוכחות הגלובלית

מטוס בואינג 777 של חברת אמירייטס. צילום אתר החברה

אמירייטס (Emirates), חברת התעופה הלאומית של אמירות דובאי לא עוצרת לרגע. בשנה האחרונה, החברה הכפילה את מספר הערים שהיא מציעה מעבר לרשת שלה, ופתחה הזדמנויות נסיעה לכמעט 1,700 ערים נוספות. זה אפשר בממוצע לכ-61,000 נוסעים להתחבר בצורה נוחה ליעדים נוספים מדי שבוע.

על ידי יצירת שותפויות חדשות והעמקת שותפויות קיימות, אמירייטס מספקת מגוון אפשרויות נסיעות נוספות לצד 31 שותפי קוד שיתוף, 118 שותפים אינטרליין ו-13 שותפים לשירותי רכבות ומסוקים. 162 שותפים בלמעלה מ-100 מדינות פירושו טווח הגעה מורחב לרשת עם חיבורים טובים יותר לנוסעים, מסלולים בכרטיס בודד, העברת מזוודות משופרת, הטבות של נוסע מתמיד, גישה לטרקלין ויתרונות אחרים כדי להבטיח חווית נסיעה חלקה בכל נקודה.

בשנה האחרונה חתמה אמירייטס על 16 שותפויות חדשות הכוללות הסכמי קוד שר עם Avianca ו- Batik Air Malaysia ויישמה הסדרי אינטרליין עם חברות התעופה: KAM Air, Sri Lankan Airlines, Condor, Flynas, Viva Aerobus, Sun Express Maldivian, Siberia Airlines ו- Kenya Airways.

לקוחות אמירייטס ייהנו מחיבורים מהירים באירופה באמצעות קוד שר עם Trenitalia, Spanish Rail Renfe, Austrian Rail OBB ו- Rail SJ השבדית. חברת התעופה הייתה גם הראשונה שנכנסה לשותפות אינטרליין עם BLADE, חברת ניידות אווירית עירונית כדי לספק ללקוחות Emirates טיסה במסוק בין ניס ומונקו בכרטיס יחיד.

עדנאן קאזים (Adnan Kazim), סגן נשיא ומנהל מסחרי ראשי באימיירטס אמר: "בשנה האחרונה, הכפלנו את הנוכחות הגלובלית שלנו והרחבנו את טביעת הרגל בשש יבשות על ידי יצירת שותפויות חדשות עם חברות תעופה דומות ורכבות.

שותפות הדגל של אמירייטס היא עם flydubai המאפשרת ללקוחותיה גישה ליותר מ-230 יעדים ב-100 מדינות עם 275 טיסות קוד שייר בממוצע ליום. הלקוחות יכולים להזמין טיסות ליותר מ-90 יעדי flydubai ולקוחות פליי דובאי ליותר מ-100 יעדי אמירייטס. כתוצאה מכך, למעלה מ-17.5 מיליון נוסעים התחברו ברשתות המשותפות של Emirates ו-flydubai מאז השותפות שהושקה ב-2017.

Emirates Skywards, תוכנית הנאמנות של חברת התעופה ו-Emirates SkyCargo גם עובדות בשיתוף פעולה הדוק באמצעות קוד שייר ואינטרליין כדי לתמוך ולהשלים את מסגרות הרשת והנאמנות המבטיחות הן לנוסעים והן ללקוחות המטען לקצור את מלוא היתרונות של השותפויות הגדולות של חברת התעופה.

Exit mobile version