מעל 3.2 מיליון נוסעים צפויים לעבור במהלך חופשת הקיץ בנתב"ג. במהלך חודש יולי יעברו בנתב"ג 1.56 מיליון נוסעים ,גידול של 6% בתנועת הנוסעים ובחודש אוגוסט 2015 צפויים לעבור בנמל התעופה בן גוריון 1.7 מיליון נוסעים ,עלייה של כ 7% בתנועת הנוסעים בנתב"ג.
לקראת עונת הנסיעות של הקיץ ממליצה רשות שדות התעופה לנוסעים לבצע את הליך הצ'ק אין (הרישום לטיסה) מהבית ולהתחיל את החופשה בנמל התעופה בן גוריון.
אפליקציית נמל תעופה בן גוריון TLV Airport))
מאפשרת מהיום את הצ'ק אין (הרישום) לטיסתכם הבאה לחו"ל בקלות ובמהירות גם מהטלפון הנייד. האפליקציה זמינה להורדה בחנויות היישומים Google Play ו App Store .
הכניסה לאפליקציית TLV מאפשרת את הקישור הישיר לביצוע הצ'ק אין (Check In) באתרי חברות התעופה המאפשרות את השירות .
יש לבחור את הטיסה הרלוונטית ולהגדירה כטיסה שלי (הדוגמא להמחשה בלבד).
כפתור ה"צ'ק אין" יופיע במסך "הטיסות שלי" כמובן רק בטווח השעות בהן מאפשרת חברת התעופה לבצע צ'ק אין באמצעות אתר האינטרנט שלה.
ההגדרה כ"טיסה שלי ", מאפשרת לנוסעים גם קבלת התראות בזמן אמת על עדכונים הנוגעים למועד הטיסה ולשינויים במועדי הטיסה.
מנהל נתב"ג שמואל זכאי ציין כי: "הפיתוחים הטכנולוגים מאפשרים לנוסע לבצע את הליך הצ'ק אין בנוחות המרבית בבית עוד בטרם הגעתם לנתב"ג דרך אתרי חברות התעופה ובטלפונים הניידים" אמר זכאי .
"כיום, ניתן בקלות ובנוחות מרבית לבצע צ'ק אין (רישום לטיסה) בבית , לחסוך זמן בטרמינל וליהנות מחוויית השהייה בנמל התעופה. אנו עוסקים בשיפור השירות לנוסע וכבר עכשיו בעונת הקיץ הוספנו כחלק מהשרות אמצעים טכנולוגיים המשפרים את הליך היציאה והכניסה לארץ. את השיפור אפשר להרגיש בעמדות הבידוק הביטחון, בעמדות ביקורת הגבולות ובאפשרויות המגוונות לרישום לטיסה. כל השיפורים שנעשו לקראת עונת הנסיעות של קיץ 2015 נועדו לשרת את ציבור הנוסעים ולשפר את חווית היציאה והכניסה מהארץ".
בנוסף לאפשרות הרישום לטיסה באמצעות אפליקציית TLV AIR PORT ניתנת הכוונה ע"י האפליקציה גם לחניות הפנויות בנתב"ג. טכנולוגיות הבידוק הביטחוני מאפשרת לכלל הנוסעים בדוק מהיר ושוויוני, בעמדות הביומטריות בביקורת הדרכונים מאפשרת מעבר מהיר ללא צורך בעמידה בתורים.
"כלל הנוסעים יוכלו ליהנות ממה שיש לטרמינל להציע כגון תערוכות , מופעים המתוכננים במהלך הקיץ, מרחבי פעילות משחק והנאה לילדים וחוויית קניות מהנה ב"דיוטי-פרי" המתחדש בנתב"ג", הוסיף זכאי. זכאי ציין כי נתב"ג ערוך לקלוט את הגידול הצפוי בתנועת הנוסעים הקיץ ואנו שבים ומבקשים מציבור הטסים להקדים הגעתם לשדה התעופה לפחות שלוש שעות לפני מועד הטיסה.