Site icon IAS

הערכה: משחקי גביע אופ"א יורו 2020 יוסיפו 2 מיליון נסיעות

גביע אופ"א יורו 2020. מאיץ גם לתעופה ותיירות. צילום Depositphotos

משחקי טורניר הכדורגל UEFA יורו 2020  (אופ"א – איגוד התאחדויות הכדורגל האירופיות) – מהווים הזדמנות פז לחברות תעופה ונמלי תעופה לתגבר את הכנסותיהם בזכות תגבור צפוי של לא פחות מ-2 מיליון טיסות שייעשו בתקופת המשחקים.

כך העריך Thomas Perrot, מהגוף המנהל את המשחקים. פרוט שוחח עם נציגי חברות תעופה מהעולם במסגרת כנס Routes Europe 2019 שהתקיים בהאנובר שבגרמניה בשבוע שעבר, באמרו שיותר משני מיליון נוסעים צפויים לעלות לטיסות בחודש יוני 2020, שבמהלכו יתקיימו המשחקים.

לציון מלאת 60 שנה לייסוד המשחקים, טורניר הגמר של גביע UEFA יורו 2020 יעבור ב-12 מדינות ברחבי היבשת.

הטורניר כולל 24 נבחרות ארציות שמשחקות סך של 51 משחקים, אליהם צפויים להימכר כ-3 מיליון כרטיסים.

"זו הזדמנות גדולה לחברות תעופה להשיק מסלולים חדשים ולקשר ערים מארחות, כמו גם להגדיל את תדירויות הטיסות על הקווים הקיימים שיהיו פופולריים בקרב האוהדים", אמר פרוט. לדבריו, עבור נמלי תעופה זו הזדמנות להגדיל את ההכנסות באמצעות מתן זכיונות וכן הוספת סלוטים (חלונות זמן להמראה) למטוסים פרטיים או טיסות שכר.

מחכים ליורו 2020. הכדור הוא עגול ומהנה אנשים רבים בעולם. צילום Depositphotos

בנוסף לאליפות אירופה, אופ"א מארגנת בכל שנה אירועי ספורט מרכזיים ברחבי אירופה, כולל גמר ליגת האלופות.

"אליפויות אירופה וליגת האלופות הן שתי ספינות הדגל שלנו, אבל הן הרבה יותר מ -90 דקות של כדורגל", הוסיף פרוט. "כשזה מגיע לארגון אירוע, אנחנו רוצים להציע את חווית הצופה הטובה ביותר האפשרית. תחבורה היא ללא ספק חלק חשוב מאוד של החוויה: זהו בדרך כלל הרושם הראשון והאחרון של האירוע שיש למעריצים".

והוא סיכם שהמשחקים הגדולים המתרחשים ברחבי היבשת "הם מאיץ אדיר לתעבורה אווירית".

צריך רק לקרוא את הפירוט של המשחקים בחודש אפריל אותם מוכרת חברת טיקטינגו כדי להבין איזה אופק יש לתיירות משחקי הכדורגל בכלל ובחודש יוני בפרט, כאשר בתי הספר בחופשה וכבר ידוע שלא מעט אבות ובנים בוחרים לצפות במשחקים של צמרת הכדורגל בחו"ל.

Exit mobile version