Site icon IAS

הסלון האווירי בדובאי 2023 : הגדול אי פעם

הסלון האווירי בדובאי . צילום Depositphotos

הסלון האווירי בדובאי (Dubai Airshow 2023) יערך השנה בפעם ה-18, בין התאריכים ה-13 ל-17 בנובמבר, בוורלד סנטרל (DWC) וצפוי להיות הגדול אי פעם. צפויים להשתתף למעלה מ-1400 מציגים מ-95 מדינות.

המשתתפים הבולטים השנה כוללים את חברות התעופה המובילות בעולם, כמו גם יצרניות מטוסים כמו איירבוס ובואינג שתציג את מטוס הבואינג 777X. למעלה מ-180 מטוסים מסחריים וצבאיים יוצגו בסלון, כמו גם יותר מ-80 חברות הזנק.

המהדורה השנייה של VISTA, פלטפורמת הסטארט-אפים ליזמי תעופה וחלל, חוזרת השנה. הסלון האווירי בשיתוף פעולה עם  VISTA ייצרו סטארטאפים גלובליים ממגוון תעשיות ממוקדות עתיד, כולל רובוטיקה, קיימות, מל"טים, eVTOLs, וחלל. התוכנית של ארבעת הימים בבמת הסטארט-אפ תארח דיוני פאנל מקרב מחזיקי העניין בסטארט-אפ.

הסלון האווירי בדובאי יארח למעלה מ-300 דוברים ויכלול יותר מ-80 שעות של תוכן סביב הנושאים הכוללים קיימות, חלל, ניידות אווירית מתקדמת, ניהול תעבורה אווירית, חווית נוסעים ועוד.

גם ביתן חלל מורחב, בשיתוף סוכנות החלל של איחוד האמירויות הערביות, יהיה חלק מהסלון השנה. זה יכלול אנשים כמו מרכז החלל מוחמד בין ראשיד (MBRSC), המכון לחדשנות טכנולוגית (TII), רשות החשמל והמים של דובאי (DEWA) ועוד כמה אחרים שיציגו כיצד שיתוף הפעולה של תעשיות החלל והתעופה מעצב את העתיד של התעופה.

הסלון האווירי מגיע בזמן שחברות התעופה במזרח התיכון רשמו עלייה של 27.3 אחוזים בתנועת הנוסעים בחודש אוגוסט בהשוואה לשנה הקודמת, על פי נתוני יאט"א (IATA). בנמלי התעופה של דובאי עברו 41.6 מיליון נוסעים במחצית הראשונה של 2023, עלייה של 49 אחוזים לעומת התקופה המקבילה ב-2022.

Exit mobile version