Site icon IAS

הסלון האווירי בדובאי מציג: ארמון נוצץ בשחקים

חדר שינה בסוויטה המרכזית. צילום Lufthansa Technik

לרגל הסלון האווירי בדובאי שיערך בשבוע הבא (13-17 בנובמבר), *Lufthansa Technik בשיתוף Boeing Business Jets (BBJ), חשפו את הדור החדש של תא הנוסעים במטוס בואינג BBJ 777-9 הזוכה לשם CelestialSTAR.

פנים המטוס משתרע על למעלה מ-340 מ"ר (הרחב ביותר מבין כל המטוסים מסוג זה) והוא ברמת גימור VVIP המיועד למנהיגי ועשירי עולם. העיצוב משלב אלמנטים מהמסורת התרבותית של המזרח התיכון עם נגיעות מודרניות. המטוס מציע סוויטה פרטית הכוללת חדר שינה וחדר אמבטיה מפוארים. בצמוד לסוויטה הפרטית נמצא טרקלין דרכו נכנסים הנוסעים למטוס ומשמש כלובי. 11 המושבים בשולחן האוכל או ועידה ניתנים להזזה כלפי חוץ ולשמש כמקומות ישיבה לצורך מנוחה.

חדר אמבטיה בסוויטה במרכזית. צילום Lufthansa Technik
חדר עבודה בסוויטה במרכזית. צילום Lufthansa Technik

"העיצוב המפואר של פנים מטוס ה-BBJ 777-9 שנוצר על ידי לופטהנזה טכניקה ממחיש את תכונות המפתח של המטוס הפרטי החדש, הגדול והטוב שלנו בשוק", אמר אלכסיס פקטו (Alexis Fecteau), מנהל שיווק ב-BBJ. "האלמנטים הפנימיים האלגנטיים ממקסמים את הנוחות האישית לנוסעים ב-BBJ 777-9, המסוגל לטוס ישירות מעל 22 שעות ולחבר בין כל שתי ערים בעולם."

מכיוון שהמטוס החדש מתאים במיוחד ללקוחות ממשפחות המלוכה של המזרח התיכון, שברוב המקרים טסים סביב העולם עם משלחות גדולות, החצי השני של תא הנוסעים מציע אירוח נדיב הכולל 6 סוויטות דלוקס, 32 מושבים התואמים מחלקת עסקים ובחלק האחורי נמצא אזור הפמליה, בסגנון תא פרימיום אקונומי.

"מטוס ה- BBJ 777-9 הוא סוג המטוס הגדול ביותר שקיים בשוק כיום ומשמש כיורש של ה-BBJ 747, כמטוס הפופולרי ביותר עבור ראשי מדינות, שרבים מהם נמנים עם לקוחותינו הנאמנים במשך עשרות שנים", אמר חסן גאסים (Gasim Hassan), מנהל מכירות VIP ושירותי מטוסים מיוחדים, במזרח התיכון, בחברת Lufthansa Technik.

*Lufthansa Technik היא החברה הבת בקבוצת לופטהנזה המספקת שירותי תחזוקה, תיקון ושיפוץ (MRO) ברחבי העולם עבור מטוסים, מנועים ורכיבים.

CelestialSTAR: סוויטת דלוקס. צילום Lufthansa Technik

 

Exit mobile version