Site icon IAS

הסכם שיתוף פעולה בין Agoda.com ו- Scoot

Agoda.com, החברה המובילה באסיה להזמנת מלונות אונליין הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת התעופה Scoot אשר יאפשר ללקוחות להזמין מלונות ביעדי החופשה דרך Agoda מתוך האתר של Scoot.

 

חברת Scoot אשר מיתגה את עצמה כחברת תעופה "לצעירים, לצעירים ברוחם ולמחפשי הזדמנויות", הינה חברת בת של "סינגפור אירליינס" המפורסמת, ומציעה טיסות מוזלות ומשתלמות בהן הנוסע בוחר את השירותים שבהם הוא מעוניין ועל ידי כך מוזיל את עלויות הטיסה. החברה הוקמה בנובמבר 2011, וחרטה על דגלה את ה- "Scootitude", מושג הבא לתאר את הגישה (attitude) המיוחדת שלהם בתור חברה צעירה, שונה, מרתקת ומלאת חוויות.

 

בזכות שיתוף הפעולה, לקוחות המבקרים באתר www.flyscoot.com/hotels יוכלו לצפות באלפי מלונות מטעם Agoda.com ולהזמין חדרים ברחבי העולם, כשהם נהנים מהמחירים הנמוכים, הדילים והמבצעים היומיומיים של  Agoda.

 

לדברי ארנסט המר, סמנכ"ל השיווק של Agoda.com: " שיתוף הפעולה בין Agoda.com וחברת Scoot הינו טבעי ומתבקש בכמה רמות. שתי החברות משקיעות המון משאבים ביצירת חווית קנייה ברורה ופשוטה עבור הלקוחות, כמו כן שתי החברות שואפות להיות נגישות ומחוברות לקהל הלקוחות, ולהפוך את חווית הנופש והטיול לכלכלית ונגישה לאנשים שמחפשים לעצמם את החופשה המשתלמת ביותר" .

 

הצמיחה של Scoot מאז טיסת הבכורה שלהם ביוני 2012 היתה מהירה ביותר – היא הפכה מ"תוכנית עסקית" לחברת תעופה פעילה בתוך פחות משנה, והחברה מפעילה כיום 5 מטוסי בואינג 777-200 ועוד 20 מטוסי בואינג 787 בהזמנה.

 

"באתר FlyScoot.com, האורחים שלנו יכולים להנות משירות פשוט ומהיר בהזמנת טיסות, ובהזמנת שירותי טיסה נוספים כגון: הטסת מטען, מקום שמור, ארוחות, מערכת בידור בזמן הטיסה, שמיכות וכיסויי עיניים, טרקלין מפואר, ביטוח נסיעות, ומעכשיו גם ScootStays שמציע לינה במחירים משתלמים בכל העולם", מספר קמפבל ווילסון, מנכ"ל Scoot.

 

Scoot מפעילה טיסות בינוניות וארוכות טווח אשר אינן כוללות "שירותי טיסה" בין סינגפור לסידני, גולד קוסט, בנגקוק, טייפי, טוקיו, טיאניין, שנ-יאנג, קינגדאו, נאנינג וסיאול. החברה מחזיקה בצי של מטוסי בואינג 777-200, ומציעה ללקוחותיה – מעבר למחירים נמוכים ומשתלמים – חווית נסיעה בטיחותית ומודרנית עם הגישה הייחודית שלה – Scootitude.

Exit mobile version