Site icon IAS

הסכם שיתוף פעולה בין לופטהנזה קרגו ו- RocketSpace

לופטהנזה קרגו תשתף פעולה עם חברות סטארט-אפ טכנולוגיות מבטיחות. החברה חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם RocketSpace מעמק הסיליקון. החטיבה הלוגיסטית של לופטהנזה היא חברת המטען האווירי הראשונה בעולם אשר תיקח חלק בתוכנית החדשה "המאיץ הטכנולוגי לתחום הלוגיסטיקה" בשיתוף עם חברת RocketSpace האמריקאית,  המסייעת מאז 2011 לחברות הזנק טכנולוגיות ולמומחי חדשנות תאגידיים להביא את העתיד לשוק.

"לא רק שאנו תומכים בחדשנות ובדיגיטיזציה בחברה שלנו, אלא שואפים גם לקדם את כלל התעשייה. כבר היום אנו מציעים ללקוחותינו ברחבי העולם שירותים מקוונים חדשניים. יחד עם זאת, אנו רואים עתיד מבטיח בהגברת הדיגיטיזציה והשירותים המקוונים לאורך שרשרת האספקה של המטען האווירי. אנו להוטים לבחון דרכים חדשות יחד עם המומחים הצעירים והמיומנים מסצנת הסטארט-אפים," אמרה מוניקה ווידרהולד, סגנית נשיא לניהול מוצרים וחדשנות בלופטהנזה קרגו.

"שיתוף פעולה בין תאגידים גלובליים כדוגמת לופטהנזה לבין עם חברות הזנק המשנות את הסטטוס-קוו הוא דוגמה מצוינת לאופן בו התעשייה מתלכדת בכדי לדרבן את החדשנות, "אמר דנקן לוגאן, מייסד ומנכ"ל RocketSpace. "המאיץ הטכנולוגי הלוגיסטי יביא לא רק לשיתופי פעולה ברחבי התעשייה אלא גם יקים מרכז חדשנות שיעצים את המשתתפים להתקדם ולהשיג תוצאות הניתנות למדידה."

כחלק מהתוכנית, לופטהנזה קרגו תציג בפני חברות ההזנק את היעדים העסקיים של התעשייה ותשתף פעולה מקרוב עם חברות נבחרות בתוכניות פיילוט עד ליצירת פתרונות שימושיים לשוק.

RocketSpace כבר התחילה לעבוד עם מרכז החדשנות של לופטהנזה שבסיסו בברלין. "אנו גאים להרחיב את שיתוף הפעולה למגזר הלוגיסטיקה," אמרה ווידרהולד.

חברות הזנק המתמקדות בלוגיסטיקה יכולות להגיש מועמדות להצטרפות לתוכנית עד 12 במאי. למידע נוסף על התוכנית, בקרו 

 

Exit mobile version