Site icon IAS

הסופר נני של איתיחאד איירווייס

מי מאיתנו לא חווה לפחות פעם בחייו טיסה ארוכה, שברגע הקריטי בו אתה עומד להירדם נשמע ברקע בכי תינוק שמלווה אותך גם יומיים לאחר הטיסה.
 
בשוק התעופה הגלובלי קיימות חברות תעופה בעיקר באסיה המציעות מחלקות או אזורים מסוימים במטוס בהן לא ניתן לטוס בחברת ילדים ולעומתן חברות תעופה אחרות מעודדות את נושא "נסיעה משפחתית" .
 
אחת מחברות התעופה  השייכות לקטגוריה השנייה, "לאוהבי ילדים" היא  איתיחאד איירווייס חברת התעופה הלאומית של נסיכות אבו דאבי, שהשיקה לאחרונה שירות סיוע למשפחות בטיפול בילדים במהלך טיסות ארוכות טווח.
 
את "הנני המעופפת" ניתן לזהות בקלות ע"י הסינר הכתום שעליהן. 300 דיילות אוויר השלימו את ההכשרה לתפקיד, 60 יסיימו את ההכשרה במהלך חודש ספטמבר ועד סוף השנה יעמדו לשירות הנוסעים 500 דיילות סופר נני.
 
הקורס שעוברות הדיילות כולל הכשרה בפסיכולוגיית ילדים המאפשר להן לזהות סוגים שונים של דפוסי התנהגות ולתת מענה ועזרה לצרכיהן של המשפחות.
 
"טיסה עם ילדים צעירים יכולה להוות הרתעה למשפחה הרוצה לטוס טיסה ארוכה. תפקיד 'הנני' הגיע מתוך הבנה לאפשר לנוסעים טיסה רגועה ונוחה ככול הניתן", אמרה אוברי טיידט , סגנית נשיא שירות לקוחות באיתיחאד איירווייס.
 
"הנני המעופפת" עוזרת למשפחות בזמן הארוחות בחימום בקבוקים, הגשת כוסות מים , פירות וחטיפים ובין הארוחות בעבודות יצירה, קוסמות ותשומת לב מרבית לקטנטנים.

https://www.youtube.com/watch?v=NjsHYi9lLY8

Exit mobile version