Site icon IAS

המרחב האווירי של מדינת ישראל נפתח ונתב"ג חזר לפעול

נוסעים יוצאים בנתב"ג. צילום עוזי בכר

דוברות רשות שדות התעופה (רש"ת):

"בהתאם להנחיית מערכת הבטחון, החל משעה 0730 בבוקר המרחב האווירי של מדינת ישראל נפתח ונתב"ג חוזר לפעול.
לוח הטיסות מנתב"ג צפוי להשתנות.. ציבור הנוסעים מתבקש להתעדכן מול חברות התעופה ובאתר רשות שדות התעופה לגבי מועדי הטיסות החדשים טרם הגעתו לשדה התעופה. שדות התעופה הפנים ארציים יפתחו במהלך היום. נמשיך לעדכן בהתאם להתפתחויות."

דוברות אל על

עם חזרתו של נתב״ג לפעילות, אל על חוזרת להפעיל את לוח טיסותיה לאחר ביצוע התאמות. אנו פועלים לייצוב לוח הטיסות בהקדם, וממליצים לכלל הנוסעים לוודא את מועד המראתם המעודכן, טרם יציאה לשדה התעופה

נזכיר כי כלל השינויים בלוח הטיסות מפורטים באתר אל על (מצ״ב קישור) – לחצו כאן .
נדגיש כי מדיניות השינויים והביטולים המקלה לטיסות הממריאות עד יום שבת, 20 באפריל (כולל) תקפה כפי שפורט מעלה. חברת אל על תמשיך לפעול ככל שיתאפשר לה לשמירת הגשר האווירי מישראל ואליה, תוך מתן מענה לכלל הנוסעים באשר הם.

דוברות ארקיע

הבוקר (יום א'), בעקבות המצב הבטחוני, ארקיע עושה התאמות בלוח הטיסות.

מידע מעודכן לגבי הטיסות, יימסר לנוסעים בשעתיים הקרובות.

ארקיע פועלת על פי הנחיות הגורמים הרלוונטיים ורשות שדות התעופה.

על אף המצב הבטחוני – נחת הבוקר מטוס ארקיע עם 150 עובדים מסרי לנקה.

בשעה 7:30 הבוקר (יום א') נחת בנתב"ג, מטוס ארקיע ובו מאה וחמישים עובדי בניין חדשים מסרי לנקה. העובדים הגיעו בכדי לעזור לשקם את ענף הבנייה, שנפגע קשות בעקבות המלחמה.

עוז ברלוביץ: "מדובר ברכבת אווירית שבדרכה לישראל במהלך החודשים הקרובים. ארקיע תמשיך לסייע בחיזוק המשק הישראלי, שנקלע למשבר עקב מלחמת ״חרבות ברזל"."

זו טיסה נוספת של ארקיע שמגיעה עם עובדים זרים. בדצמבר האחרון, החברה הטיסה לארץ, עובדים ממדינת מלוואי שבמזרח אפריקה. המהלך להבאת העובדים, נעשה בשיתוף פעולה עם האגף להסכמים בילטרליים, ברשות האוכלוסין וההגירה, בראשותה של שירלין רייסין ששון.

שר הפנים ארבל: ״אני מברך את מאה וחמישים עובדי הבניין החדשים שהגיעו הבוקר בטיסת ארקיע מסרי לנקה לעבודה בישראל. ממשלת ישראל מחוייבת לשלומם ולבטחונם של כלל העובדים הזרים. אני מודה למנכ״ל רשות האוכלוסין וההגירה אייל סיסו ועובדי הרשות על עבודה מאומצת ויסודית להמשך רצף ההגעה של עובדים זרים לישראל״.

*לאור המצב הביטחוני והשינויים בלוח הטיסות לישראל ומחוצה לה, מגדל ביטוח ופיננסים מודיעה על הארכה אוטומטית של ביטוחי הנסיעות שלה לחו"ל, ללא תוספת תשלום, עד ה-16.4. החברה תמשיך ותעדכן בנושא ככל שיהיה צורך.

Exit mobile version