Site icon IAS

המיזוג: אייגיאן ואולימפיק

בשנת 2014 תגדיל חברת התעופה היוונית אייגיאן איירליינס בצורה משמעותית את היקף טיסותיה הבינלאומיות והפנימיות, תוסיף 15 יעדי טיסה חדשים מאתונה, ותגיע לידי פריסה של 250 קווים, מתוכן 205 קוים בינלאומיים והיתר טיסות פניים ביוון.

 

זו תחזית להתפתחותה של אייגיאן איירליינס בשנה הבאה, בעקבות רכישת חברת התעופה אולימפיק. במסיבת עיתונאים באתונה לסיכום עסקת הרכישה, הודיעו מנהלי החברה, כי בטווח הקרוב, בין 6 ל-14 החודשים הבאים, ימוזגו ציי המטוסים של שתי החברות לצי אחד, ישופר קשר האווירי בין יוון לעולם הרחב וייעשו צעדי חיסכון בהיקף של 35 מיליון יורו בשנה, בשנים הקרובות. אשר להוזלת תעריפי הכרטיסים, כבר הודיעה אייגיאן על שתי מערכות תעריפים חדשות, שיוזילו בצורה משמעותית את מחירי הטיסות לאתונה, כולל תעריף אחד של החל מ-24 יורו מחיר מיעדים שונים לאתונה.

 

בטיסות הבינלאומיות יתווספו בשנה הבאה 15 יעדים חדשים, ביניהם ברמינהגאם, מרסיי, ציריך, המבורג, קופנהגן, ערים בסקנדינוויה וסלובניה.

 

מנהלי אייגיאן הודיעו, כי לחברה המאוחדת החדשה  נטלה על עצמה מחויבות לתרום תרומה מכרעת לכלכלת יוון, לתיירות אל יוון וממנה ולקהל הנוסעים של שתי חברות התעופה.

 

Exit mobile version