Site icon IAS

המזרח במרחק נגיעה: שלושה הסכמי תעופה חדשים לאישור הממשלה

מבט על תאילנד הקסומה . צילום freepik

השרה רגב הציגה לכנסת שלושה הסכמי תעופה חדשים, לקראת אישורם בממשלה. ההסכמים מאפשרים הגדלה משמעותית של היצע טיסות ישירות ליעדים, והסרת מגבלות על מספר חברות התעופה המפעילות קווי תעופה ישירים למדינות אלה.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (במיל') מירי רגב: "בחודשים האחרונים  פתחנו קווי תעופה חדשים בין תל אביב לטוקיו ובין תל אביב לדאבלין. הקיץ אנו מציינים שנת שיא במספר הנוסעים בטיסות בינלאומיות מנתב"ג, ואני בטוחה כי גם בשנה הקרובה נמשיך לשבור שיאים בתנועת הנוסעים ובפתיחת קווים חדשים."

ההסכמי התעופה החדשים כוללים הסכם תעופה חדש עם אזרבייג'ן, ועדכונים משמעותיים  בהסכמי התעופה עם וייטנאם ותאילנד. עדכון ההסכמים בין ישראל לוייטנאם ותאילנד, בשילוב עם פתיחת שמי סעודיה לטיסות אל ומישראל אשר קיצרה משמעותית את זמני הטיסה למזרח, פותחים את השמיים בפני חברות נוספות שיפעילו טיסות ישירות למדינות אלה. הגידול בהיצע הטיסות ליעדים אלו צפוי לעודד תחרות בקווי התעופה, ולהביא לירידת מחירי הטיסות, תוך הגדלת  מספר הנוסעים בין ישראל לוייטנאם ולתאילנד.

ההסכם החדש שנחתם עם אזרבייג'ן, מדינה העולה על מפת התיירות הישראלית בזכות  מורשת תרבותית עתיקה ונופים מרהיבים, יאפשר לחברות תעופה נוספות להפעיל טיסות ישירות בין ישראל לאזרבייג'ן, וכך יעודד תחרות והורדת מחירי הטיסה.

Exit mobile version