Site icon IAS

המהפכה הצרפתית של אל על

אל על מכריזה על מהפכה צרפתית בקיץ 2014 ומוסיפה טיסה יומית רביעית לפאריס

 

בלוח הזמנים של קיץ 2014, אשר ייכנס לתוקפו בתאריך 30/3/14, תגדיל אל על את פעילותה לבירה הצרפתית ותפעיל עד 23 טיסות שבועיות בלוח זמנים ייחודי

 

אל על תציע טיסה שתופעל בימים ראשון עד חמישי במטוסי ה – 737-900ER החדשים של החברה, המותאמת במיוחד למשפחות ולתיירים. הטיסה מתל אביב תמריא בשעה 12:45 ותחזור בשעה 18:00 מפאריס.

 

כיום מפעילה אל על 18 טיסות שבועיות לפאריס ב – 3 טיסות יומיות  – 2 טיסות בוקר וטיסת ערב

  

הטיסה החדשה מצטרפת לשלוש הטיסות היומיות של אל על בנתיב המופעלות במטוסי 737-900ER ובמטוסים רחבי גוף.

 

אל על תציע את כמות הטיסות הישירות הגדולה ביותר בין תל אביב ועיר האורות מידי שבוע והיא היחידה המציעה טיסות הכוללות מחלקת עסקים בעלת מושבים ייעודיים וכן שירות מחלקה ראשונה. נוסעי החברה המתמידים במעמד זהב ופלטינה, חברי מועדון המלך דוד ונוסעי מחלקות היוקרה, מוזמנים להתארח לפני המראתם בטרקלין המלך דוד בנתב"ג ובפאריס.

 

אל על לפאריס, יותר מתמיד, יותר מכולם, הכי בבית בעולם:

 

טיסת בוקר מוקדמת במטוסי 737-900ER החדשים

טיסת בוקר במטוסים רחבי גוף מסוג 777 / 747

טיסת צהריים, חדשה, במטוסי 737-900ER החדשים

טיסת ערב במטוסים רחבי גוף מסוג 767

במוצאי שבת, תוסיף אל על טיסה מתל אביב וכן תציע מפאריס שתי טיסות המאפשרות מיצוי סוף השבוע ביעד וחזרה לשבוע העבודה בישראל.

 

דורית מור, מנהלת נתיב מערב אירופה בחברת אל על: "אנו גאים להציע את המוצר הטוב ביותר לפאריס. פאריס מהווה יעד מרכזי לנוסעי אל על בכל מחלקות השירות ומהווה יעד תיירותי אטרקטיבי ביותר בכל ימות השנה ויעד עסקי המושך אליו אלפי אנשי עסקים מדי חודש.

 

" הוספת טיסה יומית רביעית החל מקיץ 2014 הופכת את פאריס ליעד נגיש יותר עבור הנוסע הישראלי. בעזרת שילוב של לוח זמנים גמיש ורחב עם 23 תדירויות שבועיות, חלקן אף במטוסים החדשים, נוכל להציע לכל נוסע את החוויה המותאמת לו אישית ".

 

Exit mobile version