Site icon IAS

המדריך השימושי של SWISS: עשרת הטיפים הטובים ביותר לנוסעים

מטוס איירבוס A340 של חברת SWISS ממריא מציריך. צילום SWISS

לנוסעים היוצאים מהארץ

ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה. רש"ת קוראת לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה. יש לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת. טרם ההגעה לנמל התעופה כדאי לבדוק מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה.

לנוסעים היוצאים מציריך

חודשי הקיץ הם זמן פריחה בתעופה. חברת התעופה Swiss International Air Lines (SWISS) מצפה להטיס כ-10% יותר נוסעים מאשר בשנה שעברה במהלך החודשים הקרובים. SWISS תטפל בממוצע יומי של יותר מ-60,000. SWISS עשתה הכנות מקיפות לשיא עונת הנסיעות של השנה עם תגבור הצוותים ותחזוקת מטוסי חלופיים.

הלקוחות של SWISS יכולים לקחת חלק במאמצים להקל עליהם ועל שאר הנוסעים בשעה שהם טסים בתקופה העמוסה הזו של השנה. עשרת הטיפים המומלצים של SWISS:

*להוריד את אפליקציית SWISS – לקבל הודעות לנייד בזמן אמת על כל שינוי בשער היציאה של הטיסה או כל עיכוב בהגעת המטוס של הטיסה הרלוונטית. האפליקציה מציעה בנוסף גישה לכל פרטי הטיסה, מסמכי הנסיעה ולצ'אט בוט דיגיטלי לכל שאלה שיש. ל-SWISS יש גם מוקד ייעודי שיסייע וייעץ ללקוחות ישירות באפליקציה.

* מומלץ לבצע צ'ק אין לטיסה באינטרנט לפני היציאה מהבית. ניתן להשתמש בשירות הצ'ק-אין המקוון, 24 שעות מההמראה, כאשר כרטיס העלייה למטוס מונפק לנייד באמצעות אפליקציית SWISS או אתר swiss.com.

*צ'ק אין ושליחת כבודה בשירות טרום טיסה (AirPortr) בנמל התעופה או שימוש במכונות האוטומטיות לשליחת כבודה.

*לבדוק היטב את המידע הרלוונטי על הכבודה: כמות, משקל, גודל וכו'. ניתן להשתמש במחשבון הכבודה של SWISS.

SWISS משאירה אתכם מחוברים לעולם באמצעות הצ'אט. צילום SWISS

* כבודת היד צריך להיות קל ונוח ככל האפשר. זה לא רק יזרז את תהליך הבידוק הביטחוני, אלא זה גם יאפשר עלייה קלה יותר ונוחות רבה יותר בטיסה.

* הקפידו לשים חפצים אישיים כגון חפצי ערך, דרכון ותרופות בכבודת היד, יחד עם כל המכשירים כמו טלפונים ניידים, טאבלטים, סיגריות אלקטרוניות ועוד.

*בדקו לפני היציאה לנמל התעופה האם יש שינוי בלוחות הזמנים באתר www.swiss.com.

*להגיע מספיק זמן לפני הטיסה, מומלץ 3 שעות, כדי לאפשר ביצוע של צ'ק אין, ביקורת ביטחונית וביקורת דרכונים בנוחות. במיוחד אם ברצונכם להשתמש בשירותי הדיוטי פרי לפני הטיסה.

*לבדוק את המידע הדרוש על יעד ההגעה, דרישות ותקנות הכניסה.

*אמצו את הטיפים של SWISS ' לטוס עם ילדים'.

לפרטים נוספים

מחלקה ראשונה במטוסי SWISS לאסיה. צילום SWISS
Exit mobile version