Site icon IAS

הלוק החדש: אמירייטס מציגה את מטוס הבואינג 777 המשודרג

אמירייטס פרימיום אקונומי במטוסי הבואינג 777. צילום אמירייטס

מטוס בואינג 777, משודרג ראשון, של חברת אמירייטס (Emirates) המריא לראשונה מדובאי לז'נבה לפני מספר ימים. 37 ימי עבודה בלבד ייצרו מהפך בפנים המטוס, כדי לפנות מקום למחלקת פרימיום אקונומי חדשה המכילה 24 מושבים בשלוש שורות בפריסה של 2-4-2. מושבי עור בצבע הקרם עם גימורי פאנל עץ, מציעים נוחות מרבית ומרווח של 38 אינץ' בין השורות (pitch), מושבים ברוחב 19.5 אינץ' המספקים יותר מקום, בנוסף למשענות ראש מתכווננות ל-6 כיוונים.

סר טים קלארק (Sir Tim Clark), נשיא אמירייטס אמר: " התוספת של מחלקת פרימיום אקונומי היא מהטובים בתעשייה, מעניקה תחכום מודרני לחוויית הטיסה ועוצבה בקפידה לנוחות מקסימלית".

מחלקת העסקים החדשה שודרגה במטרה לחקות את ההצלחה וחווית הטיסה הקיימת במטוסי האיירבוס A380 האייקונית של אמירייטס, עם מושבי עור רכים בצבע קרם המודגשים עם עיטורים בצבע שמפניה, ציפוי עץ בהיר יותר ונגיעות טכנולוגיות מודרניות המספקות פונקציונליות ויוקרה.

במחלקת עסקים 38 מושבים בתצורה 1-2-1, כל מושב ארגונומי ברוחב 20.7 אינץ' הופך למיטה שטוחה ומרווחת. המושב כולל גם משענת ראש מרופדת לנוחות משופרת. המושבים בתא הנוסעים מסודרים בצורה המאפשרת לכל לקוח גישה ישירה למעבר. כל מושב כולל מיני בר אישי, שולחן לסעודה או עבודה, שקעי טעינה מרובים למכשירים אישיים ועוד. בכל מושב מסך מגע HD אישי בגודל 23 אינץ', מהגדולים בשמיים המבטיחים שכל לקוח יוכל ליהנות באופן מלא ממערכת הבידור עטורת הפרסים של חברת התעופה. במחלקת העסקים, קיים גם בר קטן לשירות הלקוחות המציע חטיפים וכיבוד במהלך הטיסה.

מחלקת התיירים החדשה כוללת 256 מושבים בצבעים אפורים וכחולים רכים. המושבים מעוצבים בצורה ארגונומית וכוללים גם משענות ראש מלאות עם משטחי צד גמישים הניתנים להתאמה גם אנכית לתמיכה אופטימלית.

אמירייטס תשפץ עוד 80 מטוסי בואינג 777 כחלק מהשקעה של למעלה מ-3 מיליארד דולר כדי לספק את המוצרים הטובים ביותר בתעשייה ותפרוס בשבועות הקרובים את מטוסי הבואינג 777 המשודרגים בטיסות לטוקיו האנדה ובריסל. יעדים נוספים יפורסמו בקרוב.

Exit mobile version