Site icon IAS

הישראלים התאהבו בקרוזים

חברת סנורמה, המתמחה בתחום חופשות שייט בעולם ונציגתה בישראל של חברת רויאל קריביאן מזה 15 שנה מדווחת על גידול נוסף של כ-10% בהפלגות היוקרה הבינלאומיות של ישראלים בשנת 2013 וזאת בהמשך לגידול של 15% אשתקד. המחזור הכספי גדל גם הוא ב-15% ב-2013.

 

ב-2013 מס' הנוסעים מנה 40-50 אלף  במכירות דרך סוכני הנסיעות, סיטונאים או לקוחות פרטיים. הגיל הממוצע של הנוסעים באוניות רויאל קריביאן עומד על 35.

יעדי רויאל קריביאן המובילים ב-2013: ברצלונה,רומא, קאריבים ואלסקה (קבוצות).

 

המגמה ל-2014, אומר אורי שנבל:" קיטון במספר האוניות באירופה, שיביא לעלייה במחיר הקרוזים שיצאו מברצלונה".

  

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה מסביר: "נתון זה משמעותי וחשוב, במיוחד לנוכח הגידול הנוסף שכבר ניכר בהזמנות לשנת 2014 .(50% גידול במחזור הכספי) באותה דרגת חשיבות, אנו רואים התעניינות גוברת של הציבור הישראלי בחופשות על האוניות הגדולות בעולם אשר שמות דגש על חופשות משפחתיות כגון  האואזיס , והאלור אוף דה סיס של רויאל קאריביאן".

 

הגברת הלן בק, האחראית בחברת רויאל קריביאן על אירופה, המזרח התיכון ואפריקה המבקרת בימים אלה בישראל אמרה: "אנו שמחים לראות גידול של 10% ב- 2013 בנוסף על הגידול משנת 2012, שמשקף הפלגות למגוון יעדים החל מאירופה וכלה בארה"ב, הקאריביים, אלסקה ואף אסיה", בק הוסיפה: "ההזמנות ל- 2014 עברו כבר עתה את סף המכירות בהשוואה לאשתקד , והן בהחלט מצביעות על כך שהשוק הישראלי מכיר בחשיבותה של הזמנה מוקדמת על מנת להבטיח את התעריפים והזמינות הטובים ביותר".

 

לגבי סלבריטי קרוז, אמרה הלן בק: "המודעות למותג זה צומחת בישראל אשר מציע חופשות בנות שבעה לילות על האניות סלבריטי "אקווינוקס" וסלבריטי "סילואט", בחודשים יוני-יולי-אוגוסט 2014 ואשר מתאימות למשפחות וזוגות נופשים אשר מחפשים שירות מעולה ואיכותי בחברת שייט מודרנית ובת זמננו".

 

אורי שנבל ציין את ההפלגות האקסקלוסיביות של חברת "אזאמארה" אשר מציעה הפלגות עם שהיות ארוכות יותר בנמלים השונים, סיורי לילה ועוד. אניות "אזאמארה" עברו לאחרונה ריענון בהשקעה של 34 מיליון דולר.

 

כחלק ממורשת של יותר מ-40 שנות חדשנות ועיצוב יצירתי, רויאל קריביאן אינטרנשיונל תשיק בקרוב את הדור הבא בחופשות השייט: הקוואנטום. האניות בדרגת הקוואנטום תהוונה קפיצת מדרגה דרמטית שתשנה את כללי המשחק של "הראשונים בים" FIRSTS AT SEA, כמו למשל את חווית הצניחה החופשית – הרפתקה מרגשת ש"מעיפה" את האורחים מעל מ-100 מטרים באוויר במסע עוצר נשימה, אתרי בילוי מהפכניים מקצה לקצה, מתחם הספורט והבידור הגדול ביותר בים עם מכוניות מתנגשות, זירת החלקת גלגליות ועוד; וכן תאי אורחים גדולים ומתקדמים ביותר של חברת השייט. תאים גדולים וחדישים אלו מאפשרים חדשנות בעיצוב, אחסון ונוחות, כולל המרפסות הווירטואליות הראשונות בתעשייה. בכל תא ב"Quantum of the Seas" יתשקף נוף מהחלון.

 

אורי שנבל סקר את החידושים ואמר: "בנוסף לאניית הקוואנטום שתושק בנובמבר 2014 יצטרפו עוד שתי אניות לחברה בשנת 2015 ובשנת 2016 ואנייה נוספת מסדרת "אואזיס" תצטרף אף היא לצי המכובד בשנת 2016".

Exit mobile version