Site icon IAS

הטייסים של ריינאייר באיטליה הצביעו בעד הסכם העבודה בארצם

ריינאייר. מוסיפה טיסות מיעדים חדשים בחורף. צילום Depositphotos

חברת הלואו-קוסט ריינאייר אישרה אתמול, שטייסיה האיטלקיים הצביעו בעד חוזה עבודה קיבוצי חדש שעליו התנהל משא ומתן בין ריינאייר לבין ארגון הטייסים האיטלקי ANPAC ונחתם ב-9 באוגוסט. ריינאייר קיבלה בברכה את ההסכם באחד משוקי האיחוד האירופי הגדולים ביותר שלה. החתימה על ההסכם באה זמן קצר אחרי שארגון Forsa  המייצג את ארגון טייסים האירי, הגיע אף הוא להסכם עם חברת הלואו-קוסט וטייסיו עורכים עתה הצבעה אם לקבל ולאשר אותו.

מנהל כח האדם הראשי של ריינאייר, אדי וילסון, אמר: "אנחנו מקבלים בברכה את ההסכם עם טייסי איטליה ומקווים שבקרוב יושג הסכם גם עם הטייסים האירים. הזמנו את ארגוני העובדים בבריטניה, גרמניה וספרד להיפגש אתנו בימים הקרובים, כך שנוכל לשבת למשא ומתן בתקווה להגיע להסכמה דומה להסכם העבודה עם הטייסים האיטלקיים גם בשווקים אלה. ההסכמים הללו מצביעים על ההתקדמות האמיתית שעשתה ריינאייר במגעים עם הטייסים והארגונים היציגים שלהם בשוקי האיחוד השונים".

הטייסים האירים דרשו מריינאייר שינויים יסודיים בהתנהלות ובקידום, ובין השאר דרשו הכרה בשנות הוותק של הטייסים.

ימי השביתה של 350 טייסיה של החברה האירית בתחילת  החודש, הביאו לביטולים של טיסות בקווים הפועלים בתדירות גבוהה בתוך הממלכה המאוחדת וריינאייר הצהירה כי בעקבות השביתה היא מתכוונת לצמצם את צי המטוסים שלה בדבלין ולהעביר אותם לחברה הפולנית שלה, מה שיגרום לסיכון משרותיהם של מאות טייסים וצוותי אוויר.

חברת התעופה מתנצחת עם הטייסים גם בגרמניה, שבדיה, בלגיה והולנד, שבתורם גרמו למאות ביטולי טיסות של ריינאייר ברחבי אירופה החודש, ביטולים שפגעו לפי הערכות בכ-50 אלף נוסעים.

ריינאייר מתכוונת להביא את ההסכם עם הטייסים האירים לאישור מועצת המנהלים שלה לאחר הצבעת הטייסים עליו.

Exit mobile version