Site icon IAS

"החופשה מתחילה בבית בהכנות לטיסה"

האפליקצייה משמשת ערוץ תקשורת חשוב וזמין לציבור, במערכת מידע אינטראקטיבית שמלווה את הנוסע מ-"דלת אל דלת", מהכורסא בבית ועד הכיסא במטוס וחזרה, החל מרגע תכנון הטיסה  בבית  וניתנת להורדה כשירות חינם של נמל התעופה בן גוריון מחנויות אפל וגוגל  .הנתונים המוצגים באפליקצייה הינם עדכניים ואמינים וזהים לחלוטין למידע שנוסע יקבל במוקד השרות או בלוחות התצוגה בטרמינל והיא מאפשרת לקבל לנייד  מידע על טיסות היוצאות ונכנסות לנתב"ג, שינויים בזמני ההמראות או הנחיתות  וכן שינויי  שערי  היציאה לטיסה מידע  מעודכן ומדויק ויכולת לקבל הודעות לגבי שינויים  במועדי  המראות והנחיתות  כמו גם   מידע על דרכי הגעה  נוחים לנתב"ג   תוך יכולת התממשקות עם תוכנת ג'י פי אס, וכן אפשרויות השימוש בתחבורה ציבורית  הנוחה ביותר לנתב"ג . שירות נוסף אותו ניתן לקבל דרך האפליקציה  הינו  מידע על תפוסת החניונים בנמל התעופה  בזמן אמת ומחירי  החנייה בחניונים.

לרשות המשתמשים  באפליקצייה ניתן לקבל לנייד  המלצות  לרשימת משימות לקראת הטיסה כגון " אל תשכח לוודא כי דרכונך בתוקף " , "וודא  כי יש בידך ביטוח נסיעות לחו"ל ורשיון נהיגה בינלאומי"  "המלצות לביצוע ווב צ'ק אין מהבית בכדי לחסוך זמן בנתב"ג"  וכן מידע על הטרמינל ממנו יוצאת הטיסה. הרשימה מאפשרת למשתמש  אפשרות להזין משימות אישיות ופרטיות.

תחרות IT Awards  נערכת זה 13 שנה ברציפות ומשתתפים בה מהארגונים והחברות המובילים במשק. מנימוקי השופטים לזכייה: "בפרויקט בוצע פיתוח של אפליקציה, שנועדה להנגיש בצורה מלאה ושקופה את כל המידע לציבור הנוסעים ומלוויהם המגיע לשדה התעופה, מאפשרת האפליקציה ביצוע צ'ק-אין לטיסות, בדיקת מסמכי טיסה אונליין, קבלת שינויים ועדכונים בזמן אמת לטיסות, ומידע כללי לציבור.

האפליקצייה  זכתה להצלחה רבה בקרב המשתמשים מאז עלתה לאוויר בפברואר 2014 ,ומאז היא ממשיכה להתחדש.האפשרות לביצוע צ'ק אין באפליקציה, הושקה לקראת עונת הקיץ 2015, כאשר כמות ההורדות של האפליקציה היא מעל 150,000, דירוגה עומד על 4.4, הרבה מעל דרוג אפליקציות של שדות תעופה אחרים בעולם.כמות הכניסות לאפליקציה בחודש עומדת על 300,000, נצפו כניסות מעשרות מדינות.

בסקר שערכה רש"ת בקרב נוסעים בשדה, 94% מבין הנוסעים שהתקינו את האפליקציה, משתמשים בה בעת הביקור בשדה והם מרוצים וסבורים שהיא מסייעת להם.

מיכאל רוף סמנכ"ל תקשוב ברשות שדות התעופה ציין כי:" נמל תעופה בן גוריון  משתלב  בתפיסה העולמית של נמלי התעופה  הרואים עצמם  חלק מחווית הנוסע. החופשה מתחילה בבית בהכנות לטיסה. זה אומר לקצר לנוסע ככל הניתן את הסידורים  לטיסה  ולהרחיב לו את חווית השהייה  בנתב"ג ואת הזמן החוויתי כאשר מינוף טכנולוגיות מתקדמות הן יעד מרכזי דרכו אנו משפרים את חווית המשתמשים  באופן המונחה לצרכי המשתמש".

 

Exit mobile version