Site icon IAS

החברה-האם של לוט איירליינס רכשה את חברת התעופה קונדור

לוט איירליינס . צילום יח"צ

 PGL, החברה-האם של חברת התעופה הפולנית לוט (LOT) רכשה את חברת התעופה הגרמנית קונדור (Condor), שהיתה חברה-בת בתאגיד תומאס קוק שקרס. מלוט נמסר כי השילוב בינה ובין קונדור, ייצור את אחת מקבוצות התעופה האירופיות המובילות עם גרמניה ופולין כשוקי ליבה.

נמסר כי קונדור תהפוך לגורם המרכזי של תיירות הפנאי של PGL, עם דגש על צמיחה בגרמניה כמו גם בשווקים צמודים, ותהפוך להיות אחת מחברות התעופה המובילות באירופה המציעה ללקוחותיה איכות, שירות ואמינות.

רפאל מילצ'רסקי, נשיא מועצת המנהלים שלPGL   אמר: "רכישת קונדור משתלבת באופן מושלם באסטרטגיה של PGL. זה גם מבטיח את עתידה של קונדור ומציע יציבות והזדמנויות נהדרות לעובדיה, לקוחותיה ושותפיה העסקיים. אנו רוצים לפתח את המותג האייקוני של קונדור בגרמניה ולהכיר אותו גם לשווקים אחרים באירופה".

ואילו ראלף טקנטרופ, מנכ"ל קונדור, הוסיף כי "אנו שמחים שקונדור, חברת התעופה הפופולרית ביותר בגרמניה, זכתה בשותפות יציבה ומנוסה ופיתוח דינמי של PGL ו-LOT, המבטיחות את עתיד החברה. יחד נשרת כפליים נוסעים, ובכך ניצור את אחת מקבוצות התעופה הגדולות וקבוצת חברות התעופה הפנאי המובילה באירופה. השותפים והלקוחות שלנו יכולים לתכנן בבטחה את טיסות החופשה שלהם עם קונדור".

קונדור מפעילה צי של 80 מטוסים כולל 15 בואינג 787 דרימליינרים. צילום יח"צ

השילוב בין LOT  איירליינס – המיוצגת בישראל ע"י אופן סקיי – וקונדור ייצור את אחת מקבוצות התעופה האירופיות המובילות המטיסות כ -20 מיליון נוסעים בשנה. קונדור תמשיך לפעול תחת ההנהלה הנוכחית. לקוחות קונדור ימשיכו ליהנות מהאיכות, השירות והאמינות של קונדור, שהפכו את החברה למותג המוביל עבור נסיעות פנאי והשותף המועדף על מפעילי טיולים בגרמניה ומחוצה לה.

PGL הינה חברת התעופה המובילה במרכז ומזרח אירופה. PGL מחזיקה בבעלות על חברת LOT Polish Airlines – אחת המובילות הוותיקות והצומחות ביותר באירופה, עם שני מרכזים עיקריים – וורשה ובודפשט. LOT פועלת ביותר מ-120 יעדים עם טביעת רגל חזקה במרכז ומזרח אירופה, כולל 18 קישוריות ליעדים ארוכי טווח לצפון אמריקה ואסיה. בשנת 2019, LOT הטיסה יותר מעשרה מיליון נוסעים. היא מפעילה צי של 80 מטוסים כולל 15 בואינג 787 – דרימליינרים. קבוצת PGL הציגה הכנסות של כ- 1.9 מיליארד יורו בשנת 2019.

קונדור הוקמה ב-1956. מדי שנה טסים עמה כ- 9.4 מיליון נוסעים מ-8 נמלי תעופה גרמניים לכ-90 יעדים באירופה, אפריקה ואמריקה. קונדור מפעילה צי של יותר מ- 50 מטוסים, המוחזקים על ידי החברה-הבת שלה קונדור טכניק, על פי תקני הבטיחות הגבוהים ביותר בפרנקפורט ובדיסלדורף. על פי סקר שנערך על ידי המכון הגרמני לאיכות השירות, קונדור נבחרה לחברת התעופה הפופולרית ביותר בגרמניה מזה בשנים האחרונות.

Exit mobile version