Site icon IAS

הזמן הטוב ביותר להזמין טיסות

מחשב נייד (צילום: Dollarphotoclub)

סקייסקנר Skyscanner, האתר הבינלאומי המספק חיפוש חופשי של טיסות, מלונות והשכרת רכב ברחבי העולם, מודיע היום על השקה בישראל של כלי אנטראקטיבי "הזמן הטוב ביותר להזמין טיסה". הכלי מספק לנוסעים שמבקשים להזמין טיסה היוצאת מתל אביב, את המידע המדויק על הזמן הטוב ביותר להזמין את הטיסה כמו גם אילו חודשים הם היקרים ביותר ואילו הזולים ביותר, לרוב היעדים הפופולאריים אליהם טסים ישראלים.

סקייקנר בחנה ועיבדה נתונים מהשנתיים האחרונות מתוך המאגר העצום שלה, כדי לספק למשתמשים מידע מקיף בנוגע למספר השבועות מראש שרצוי להזמין כרטיסים וכן איזה חודש הוא הזול ביותר ביחס ליעדים ספציפיים.

כיצד זה עובד?

בעמוד המיועד באתר Skyscanner’s interactive tool הגולש מציין את יעד הטיסה מישראל, מתוך רשימת יעדים. לאחר בחירת היעד, הוא יכול לבחור מבין שתי אפשרויות: האחת מספקת מידע על כמה שבועות מראש מומלץ להזמין כדי לקבל את המחירים הזולים ביותר (לכל יעד) והאפשרות השנייה – איזה חודש הוא הזול ואיזה היקר ביותר.

אם הנוסע מעוניין לטוס לאמסטרדם לדוגמא, הוא יקבל את התוצאות הבאות:

בהתאם לתרשים, החודש הזול ביותר לטוס מתל אביב לאמסטרדם הוא ינואר בעוד שהחודש היקר ביותר הוא אוגוסט. ליעד זה, ההמלצה היא להזמין 12 שבועות מראש כדי לקבל את המחיר הזול ביותר. מי שמזמין שבוע לפני הטיסה – ייאלץ לשלם את המחיר היקר ביותר.

נהוג לחשוב, שליעדים קרובים מומלץ להזמין 10 שבועות, אולם הכלל הזה אינו נכון תמיד. מסיבה זו, סקייסקנר מעודדת נוסעים לבחון כל יעד בנפרד, לדוגמא: הזמן המומלץ להזמין מתל אביב ללונדון הוא 23 שבועות מראש, בעוד שמתל אביב לז'נבה – 8 שבועות מראש.

ביעדים לטווח ארוך, השינויים גדולים אפילו יותר. בעוד שהסברה הרווחת היא שליעדים ארוכי טווח רצוי להזמין זמן רב מראש, גם כאן, הדבר לא תמיד נכון. למשל, לטיסה מתל אביב לטורונטו הזמן המומלץ הוא דווקא 6 שבועות מראש בעוד שמתל אביב לניו יורק – 20 שבועות.

הטבלה למטה מראה, בנוסף מהו החודש המומלץ להזמין לכל יעד. אנו רואים שלרוב היעדים באירופה, החודשים המומלצים הם ינואר – פברואר בעוד שליעדים רחוקים יותר כמו בנגקוק או טוקיו, החודשים הטובים ביותר יהיו מאי – יוני.

יצהיר ירזבל, מנהלת אזור ישראל בסקייסקנר אמרה: "כשאנו מחפשים טיסות אנו שואלים את עצמנו כל הזמן מהו הזמן הטוב ביותר להזמין. לכן בסקייסקנר ביקשנו לעשות שימוש בכל המידע שיש לנו כדי לספק לנוסעים הישראלים כלי שימושי באמצעותו הם יכולים לקבל החלטות נבונות בזמן שהם מתכננים את החופשה שלהם ולחסוך במחירי הטיסות. בלחיצת מקש אחת, המשתמשים יכולים לראות כמה זמן רצוי להזמין מראש לטיסות היוצאות מתל אביב, וכן לקבל מבט רחב אילו חודשים הם הזולים ביותר ואילו היקרים ביותר. אנו נמשיך לפתח דרכים לסייע ללקוחותינו בישראל לחסוך כסף ולמקסם את חווית הטיול שלהם".

קישור ישיר לעמוד:   https://www.skyscanner.co.il/bttb/best-time-to-book-cheap-flights              

Exit mobile version