Site icon IAS

הושקה טיסת אל על ללאס וגאס

מימין, מיקי שטרסבורגר, אריה לייטסטון וגונן אוסישקין בגזירת הסרט לטיסה ללאס וגאס. צילום סיון פרג

טיסת הבכורה של אל על מתל אביב ללאס וגאס (LY021) במטוס הדרימליינר "חיפה" שעוצב באיורים מרהיבים של היעדים החדשים של החברה לאס וגאס וסן פרנסיסקו, יצאה לדרכה ביום שישי האחרון.

רגע לפני ההמראה, התקיים בשער העלייה למטוס טקס גזירת סרט כמיטב המסורת בהשתתפות גונן אוסישקין מנכ"ל אל על, מיקי שטרסבורגר סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברה, אריה לייטסטון, יועץ בכיר לשגריר ארה"ב בישראל ובכירים מהנהלת אל על.

גונן אוסישקין אמר: "אני נרגש להשיק את הקו החדש של החברה ללאס וגאס, חודש בלבד לאחר השקת הקו לסן פרנסיסקו ושבועיים לאחר ההכרזה על פתיחת קו טיסות ישיר לטוקיו. טיסות ישירות ללאס וגאס בימי שישי ובחזרה ארצה במוצאי שבת, הן אטרקטיביות ביותר לשילוב האהוב של ביזנס ופלז'ר. מדובר בנתיב מספר 8 של אל על לצפון אמריקה, כאשר בהמשך נשיק סדרת טיסות במהלך הקיץ לאורלנדו ובשנה הבאה קו חדש לשיקגו."

מטוס חיפה של אל על, הדרימליינר, בצביעה המיוחדת של לאס וגאס צילום סיון פרג'

אריה לייסססטון הוסיף כי "זוהי תקוותנו, שהאנשים שיטוסו ללאס וגאס, יביאו עימם הזדמנויות עסקיות והצלחה לשתי המדינות הגדולות שלנו ויחזקו את הקשר בינינו. יותר מכל, מערכת היחסים בין ארה"ב לישראל מבוססת על אנשים. טיסה זו ללאס וגאס, כמו כל טיסה של אל על ליבשת  אמריקה וממנה, מתחזקת את מערכת היחסים המיוחדת שלנו".

לדבריו, שני היעדים מלאים באופטימיות, תקווה ויצירתיות. "אני בטוח כי הטיסה תשמש לטיפוח המאפיינים הייחודיים של שני המקומות המיוחדים האלה."

במסגרת הטיסות החדשות ללאס וגאס, תציע אל על תציע טיסה שבועית במטוסי הדרימליינר החדשים, ובהם שלוש מחלקות שירות: עסקים, פרימיום ותיירים.

לו"ז הטיסות:

עם השקת הטיסות ליעד החדש תפעיל אל על טיסות ישירות לשמונה יעדים בצפון אמריקה: ניו יורק (JFK ו-EWR), טורונטו, בוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ולאס וגאס.

באל על מציינים, עם זאת, כי החברה שומרת על הזכות לשינויים בתצורת המטוסים משיקולים מבצעיים ועל כן ייתכן שהטיסה תבוצע באמצעות מטוס אחר ו/או שמחלקה מסוימת לא תהיה זמינה במטוס החלופי.

מימין, גונן אוסישקין, אריה לייטסטון ומיקי שטרסבורגר באירוע הפופ-אפ ללאס וגאס בתל אביב.צילום סיון פרג'
Exit mobile version