Site icon IAS

ההשקה הגרנדיוזית של מטוס אל על 737-900

בכירי ענף התעופה מהארץ ומחו"ל ועיתונאים רבים התכנסו הבוקר ( יום ד') לאירוע השקת מטוס הבואינג 737-900 הראשון מתוך 8 שנרכשו ע"י חברת אל על.
 
האירוע הססגוני שהתקיים למרגלות המטוס החדש כלל טעימות ממנות המוגשות במחלקת העסקים בניצוחו של השף, שגב משה,בר יינות שיושק בקרוב וינוהל ע"י הסומלייה יאיר היידו ומיצג השקה עשיר מלווה בשחקנים, נגנים ותצוגת אופנה של דיילי אל על בעבר ובהווה שהזכיר מופע ברודווי ססגוני.  
 
המטוס החדש מקבוצת צרי הגוף שיפעל ביעדי אל על בטווח הקצר והבינוני לאירופה ימריא כבר מחר בבוקר לטיסתו הראשונה לפריס. המטוס השני מתוכנן להגיע בתחילת חודש דצמבר ועד קיץ 2014 ייקלטו באל על ארבעה מטוסים חדשים. בתחילת 2016 יכלול הצי את כל שמונת המטוסים.
 
חברת אל על תשקיע 430 מיליון דולר ברכש המטוסים, במושבים נוחים ובמערכת בידור מתקדמת וחדשנית.
 
אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "מטוסי 737-900 החדשים של אל על מהווים את שיאה של תנופת החדשנות, ההצטיידות וחידוש צי המטוסים של החברה".

 

"המטוסים החדשים יופעלו להגדלת התדירויות בקווים לאירופה ולאחרונה השיקה אל על קוו טיסות לוונציה ולרנקה", הוסיף שקדי.

 

בנושא קרן פימי שוויתרה על האפשרות לרכוש חלק ממניות אל על אמר שקדי:"רציתי מאוד שקרן פימי תיכנס כמשקיעה באל על אבל בגלל בעיות של הסכמי עבודה לא התאפשר הדבר. קיימות קבוצות שבוחנות את האפשרות להשקיע באל על".

 
המטוס יופעל בתצורה ייחודית לאל על: 172 מושבים ושתי מחלקות שירות: 16 מושבים במחלקת העסקים ו-156 מושבים במחלקת תיירים.
 
לראשונה בישראל ובאירופה ייהנו הנוסעים מחוויית בידור מתקדמת וחדשנית באמצעות מערכת בידור ייחודית אשר תאפשר לנוסעים לצפות בעתיד בתכני הבידור בטיסה על גבי המכשיר האישי שלהם. המערכת החדשנית, בטכנולוגיה הסטרימינג, תשדר את תכני הבידור אל המכשיר האישי של הלקוח, בין אם סמארטפון, טאבלט או מחשב נייד.
 
אפליקציית ה"מובייל" של אל על מאפשרת לבצע מגוון שירותים מכל מקום ובכל זמן: הזמנת טיסות, אקספרס צ'ק אין, מידע לחברי מועדון הנוסע המתמיד ועוד.
 
במסגרת מגמת ההתחדשות, אל על משתפת פעולה עם חברת גוטקס ליצירת מראה חדש במדי צוות האוויר של החברה.

 
המטוסים החדשים יצוידו במכונות קפה של מותג קפה האיכות השוויצרי נספרסו, בכדי לייצר חווית קפה מהנה ועשירה ללקוחות היוקרה של אל על.
 
אחד מהאורחים הבולטים מחו"ל היה טוד נלפ, סגן נשיא מכירות אירופה בקבוצת התעופה האזרחית של בואינג, שברך את חברת אל על והדגיש את תכונות מטוס הבואינג 737-900 שהינו המטוס המתקדם בעולם מבין מטוסים צרי הגוף ובעל יתרונות תפעוליים רבים ונחשב ליעיל וחסכוני בקטגוריה שלו.

Exit mobile version