Site icon IAS

ההגעה ליורו 2024 קלה יותר: אל על מציעה כרטיס המשלב טיסה ורכבת

מטוס אל על. צילום דוברות אל על

אל על משיקה אפשרות לרכישת כרטיס טיסה משולב באתר החברה הכולל רכבת המשך לערים מרכזיות באירופה, זאת במסגרת שיתוף פעולה עם חברת הרכבות הגדולה בגרמניה – דויטש'ה באן (Deutsche Bahn). הכרטיס המשולב זמין לראשונה לרכישה באתר אל על או באמצעות סוכני הנסיעות. הלקוחות יוכלו לטוס לאחד מיעדי אל על בגרמניה (ברלין, מינכן או פרנקפורט) ולהמשיך משם באמצעות רכבת לערים מרכזיות בגרמניה, בלגיה והולנד.

הכרטיס המשולב מאפשר לנוסעים מגוון דרכי הגעה מהירות ליעדים שונים באירופה, כל זאת בנוחות, בקלות ובמחיר משתלם, החל מ- 493$ לכרטיס הכולל כבודה והושבה. יתרון נוסף של הכרטיס משולב הוא הגעה ישירות למרכזי הערים אליהן אין טיסות ישירות. הכרטיס מאפשר לשלב בין שני יעדים באירופה בחופשה אחת, כלומר לשהות מספר ימים ביעד בו נוחתים ולתזמן את כרטיס הנסיעה ברכבת ליעד הנוסף בהתאם.

ישנן מגוון ערים במדינות שונות באירופה אליהן ניתן להגיע באמצעות הכרטיס המשולב, בהן ברלין, מינכן, המבורג, שטוטגרט, דיסלדורף, קלן, דרזדן, לייפציג, האנובר ונירנברג שבגרמניה, בריסל ואנטוורפן שבבלגיה ואמסטרדם שבהולנד. תדירות הרכבות גבוהה ומאפשרת גמישות בשעות הנסיעה בהתאם לצורך או לפי מועד הנחיתה. משחקי היורו 2024 יתקיימו השנה בערים שונות ברחבי גרמניה, והכרטיס המשולב ייתן מענה ללקוחות שיחפשו דרכי הגעה למשחקים. כמו כן, שילוב הרכבות עם הטיסות השונות יגדיל את היצע האפשרויות והמושבים עבור הנוסעים מישראל. בנוסף, הנסיעה ברכבת תייתר את הצורך בטיסות פנים קצרות טווח כאשר היא כוללת גם יתרון בהיבט הסביבתי, בהתאם למגמה שהולכת ומתפתחת באירופה.

תהליך ההזמנה פשוט ונגיש, ולאחר הזנת התאריכים הרצויים, יופיעו באתר אל על הטיסות הזמינות שכוללות נסיעת המשך ברכבת. המחירים המוצגים יכללו את כרטיסי הטיסה ואת כרטיסי נסיעת ההמשך ברכבת. הכרטיס המשולב מוצע לרוכשי כרטיסי טיסה בכלל מחלקות השירות, למעט רוכשי כרטיס מסוג Lite. מחלקת השירות ברכבת תיקבע בהתאם למחלקת השירות שהוזמנה לטיסה (תיירים או עסקים).

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "לאור העלייה בביקוש להרחבת מפת היעדים באירופה, לרבות יעדים אליהם אין טיסה ישירה, אנחנו משיקים שירות חדש המשלב טיסה ונסיעת המשך ברכבת. מערך הרכבות באירופה יעיל ונוח ומספק חוויית נסיעה נעימה, לצד גמישות במועדי הנסיעה הודות להיצע רחב לאורך כל שעות היום. השירות החדש הוא חלק מיישום התכנית האסטרטגית של אל על במסגרתה החברה משפרת את הצעת הערך ללקוח ומאפשרת רכישה שכוללת מוצרים משלימים לכרטיס הטיסה וחווית חופשה שלמה".

Exit mobile version