Site icon IAS

הדקה ה-90 משיקה אפליקציה לטיסות מוזלות

קבוצת הדקה ה-90 תהיה חברת התיירות הישראלית הראשונה שתציע את מגוון טיסות הלואו קוסט הרחב ביותר תחת הבית של סוכנות נסיעות ישראלית, ותאפשר לצרכנים ליהנות מחוק הגנת הצרכן במקרים של ביטולים ושינויים ושירות לקוחות 24/7 ע"י נציגי שירות דוברי עברית.

האפליקציה שמושקת בשלב זה לראשונה בישראל, תורחב בהמשך ותוכל לשרת תיירים מכל העולם. האפליקציה מחוברת דרך מערכת טרוול פיוז'ן לכ-130 חברות תעופה ברחבי העולם ותאפשר גם הזמנת טיסות בחברות לואוקוסט שאינן טסות מישראל.

מאז הסכם "שמיים פתוחים" גדל היצע הטיסות בנתב"ג ב-9.5%. הנתח של טיסות הלואוקוסט בישראל הגיע לכ-9% במהלך 2014 וצמח עוד יותר ב-2015. מאז 2013, אז נחתם ההסכם ל-2014, חל גידול של כ-115% בתנועת הנוסעים בטיסות הלואוקוסט עפ"י נתוני רת"א. בנוסף, מדגישים בדקה ה-90 כי בשנה האחרונה מגמת הזמנת החופשות השתנתה ונוצרה קוטביות במועד הזמנת החופשה בעקבות כניסת הלואוקוסט: הצרכנים מתחלקים לאלה שמזמינים כחצי שנה ומספר חודשים מראש על מנת ליהנות מהמחירים המשתלמים של הלואוקוסט (שמתייקרים ככל שמתקרבים למועד הטיסה), לעומת התחזקות המגמה של הזמנה ומציאות של הרגע האחרון – כשבועיים לפני מועד הטיסה.

בסקר מודעות שנערך בחודשים האחרונים עבור קבוצת הדקה ה-90 ע"י מכון הגל החדש, עלה כי רוב מכריע של הישראלים – 86%, מודעים לאפשרות של טיסות לואוקוסט, וכרבע מהישראלים (24%) כבר טסו בטיסת לואוקוסט. חילונים, אקדמאיים ובעלי הכנסה גבוהה מהממוצע הקדימו לאמץ את טיסות הלואוקוסט וחלקים גדולים יותר מאוכלוסיה זו טסו בטיסות לואוקוסט (63%-74%, בהשוואה ל24% באוכלוסיה הכללית).

עוד עלה בסקר כי רוב הישראלים ישקלו טיסת לואוקוסט בטיסתם הבאה: 2 מכל 3 נוסעים לחו"ל ציינו כי ישקלו את האפשרות. בנוסף, שביעות הרצון מטיסות הלואוקוסט גבוהה שכן 90% ממי שטסו עם אחת מחברות הלואוקוסט ציינו שישקלו לעשות שוב בעתיד (מצ"ב תוצאות הסקר).

אפליקציית לוקו תפעל כולה בניידים (זמינה בגוגל פליי ובאפסטור) במערכת אונליין בלבד. יתרון האפליקציה שתשלח התראות פוש על ההזדמנויות והמחירים הטובים ביותר על בסיס יומי, באופן שימקד את הצרכנים בהתאם למה שהם מחפשים ללא צורך לנבור בהיצע רחב של מאות חברות ואלפי טיסות אפשריות באתרים. האפליקציה תאפשר לצרכנים לנצל הזדמנויות של מחירים נמוכים ואטרקטיביים במיוחד באופן מיידי ובתהליך הזמנה פשוט וידידותי.

עד כה הצרכן הישראלי נהג להזמין טיסות לואוקוסט ישירות באתרי החברות או באתרים בינלאומיים, עליהם לא חל חוק הגנת הצרכן הישראלי שמגן על הצרכן במקרה של שינוי או ביטול. כעת האפליקציה מבית הדקה ה-90 תאפשר לצרכנים את אותו היתרון במחיר (שיהיה זהה למחיר של חברות התעופה) בנוסף לשירות 24 שעות ביממה וההגנה של החוק בישראל.

דנה לביא, משנה למנכ"ל הדקה ה-90: "אנחנו גאים להשיק את LOCO לאחר תהליך פיתוח ארוך, שמנגיש מגוון של למעלה מ-130 חברות תעופה ישירות לנייד, באופן זמין ונוח עם התראות על ההצעות האטרקטיביות ביותר. רפורמת שמיים פתוחים חוללה מהפכה באופן הזמנת החופשות בקרב הציבור הישראלי ומאפשרת לצרכן ליהנות ממחירים נמוכים תחת קורת גג אחת. אנחנו מתכוונים להרחיב את האפליקציה ולהציע אותה כשירות גם בעולם ובהמשך להציע מוצרי "לוקו" משלימים במחירים משתלמים במיוחד – מלונות, העברות משדה התעופה, הופעות ועוד."

 

Exit mobile version