Site icon IAS

הבריטים היו מוותרים על אוכל, שתייה ומגזינים בתמורה לטיסות זולות יותר

נוסעים במטוס. מעדיפים מושבים הניתנים להטייה לאחור. צילום Depositphotos

סקר שנערך על ידי Kenwood Travel, חברה המתמחה בחופשות יוקרה עולמיות, חשף כי מטיילים בריטים יוותרו בשמחה על פריטי טיסה חינמיים כמו מגזינים, אוכל ושתייה, WiFi, ואפילו בידור בטיסה, בתמורה לטיסות זולות יותר.

הסקר שנערך בקרב יותר מ-1,000 נופשים בריטים מצא כי הפריט הראשון עליו יוותרו הנשאלים הוא מגזין הטיסה – יותר ממחצית (56%) – ואמרו כי ישמחו אם חברות התעופה יבטלו את התוספת הזו אם פירוש הדבר טיסות פחות יקרות.

רוב הבריטים היו נפרדים ממגזין הטיסה ללא צער. צילום Depositpphotos

עם זאת, למרות שיותר ויותר בריטים הם בעליהם של סמארטפונים וטאבלטים, נראה כי רוב המטיילים מעדיפים להשתמש במערכת הבידור המשולבת וב-WiFi במטוס. על פי הסקר, שמונה מתוך 10 נוסעים בריטים (80%) מעדיפים ליהנות לצפות בטלוויזיה או בסרטים במסך על גב המושב שלפניהם, ולנצל את ה-WiFi המשולב, במקום להשתמש במכשירים משלהם, גם אם פירוש הדבר שחברות תעופה יכולות להציע טיסות זולות יותר.

עוד עולה מהסקר כי בכל הנוגע לישיבה והעלאת טרולי לתא הנוסעים, מרבית הנופשים הבריטים לא היו מקריבים את אלה, גם אם פירושם טיסות זולות יותר. רק 8% אמרו שהם ישמחו להחליף מושבים הניתנים להטייה לאחור למושבים זולים, ורק 5% יוותרו על אפשרות בחירת המושב בחינם, בתמורה לטיסות זולות יותר.

על פי הסקר, היכולת לשאת מזוודות יד ללא עלות חשובה ביותר למטיילים, כאשר רק 2% אומרים שהם ישלמו בשמחה תוספת עבור שירות זה, גם אם פירוש הדבר שהטיסה עצמה הייתה זולה יותר.

אלכס סטיוארט (Alex Stuart), ראש המכירות בקנווד נסיעות מעיר: "הסקר שלנו מגלה כי עבור מטיילים בריטים רבים, המחיר הוא מלך. אם חברות תעופה מצמצמות שירותים כמו אוכל ושתייה חינם, לא היה אכפת להם, כל עוד החיסכון עובר לצרכן והמושבים עצמם יהיו זולים יותר".

הוא הוסיף כי "רוב האנשים נושאים ומשתמשים במכשירים שלהם בעצמם כעת, כך שעם הזמן הבידור בטיסה עשוי להיות מיותר. עם זאת, הסקר שלנו טוען כי נוסעים בריטים רואים בטרולי ללא תשלום, בחירת מושבים ומושבים הניתנים להטייה לאחור – פריטים חיוניים".

Exit mobile version