Site icon IAS

הבייבי של אליטליה הגיע לביקור בישראל

חברת התעופה אליטליה קיימה היום (ה') קוקטייל חגיגי לכבוד הגעתו לישראל של מטוס מסוג איירבוס A330  מעוצב בצבעוניות, כשבקדמתו החיצונית הלוגו EXPO MILANO 2015, במרכז שני סמלילי חברות התעופה אליטליה ואיתיחאד (המובילות הרשמיות של אירוע אקספו 2015 )  ובזנב המטוס שילוב של שלושתם יחד. EXPO MILANO 2015  הוא אירוע חשוב שיארח יותר מ-20 מיליון מבקרים ביריד התערוכות במילאנו, בין מאי לאוקטובר 2015.

באירוע השתתפו בכירי סיטונאי התיירות בישראל, מנכ"ל יאט"א בישראל – קובי זוסמן, שגריר איטליה בישראל – פרנצ'סקו מריה טלו, מנכ"ל אליטליה בישראל – אלדו ד'איליה, מנהל נמל התעופה בן גוריון – שמואל זכאי ונציג ישראל לאירוע אקספו, אליעזר כהן. בתערוכת האקספו מילאנו יציגו יותר מ-140 מדינות, ביניהן ביתן גדול של ישראל.

אלדו ד'איליה, מנכ"ל אליטליה בישראל אמר:" התכנסנו פה היום כדי לחגוג את הגעתו לישראל של "הבייבי" המדהים שלנו, מטוס אליטליה מסוג איירבוס A330 שעליו סמליל EXPO MILANO 2015 שהוא אירוע חשוב במיוחד שיביא אורחים למילאנו מכל העולם ולהציג לשותפינו בישראל את מחלקת העסקים Magnifica, המוצר הטוב ביותר שלנו בטיסות ארוכות טווח מרומא לצפון אמריקה, דרום אמריקה והמזרח הרחוק".


שמואל זכאי, מנהל נמל התעופה בן גוריון בירך את חברת אליטליה ואמר:" זה מאוד מרגש לראות את "הבייבי" החדש של אליטליה ואנו מאוד גאים שאתם אורחינו כאן היום. אליטליה היא אחת מחברות התעופה המוערכות בנתב"ג. אני מאמין שתעשיית התעופה היא אלמנט חשוב ביותר לקשר בין אנשים, ומאפשרת לטוס ממדינה למדינה".

פרנצ'סקו מריה טלו, שגריר איטליה בישראל: "אני שמח להיות פה בחברתכם היום ולראות את המטוס של אליטליה עם תלבושתו החדשה והצורה הטובה ביותר להציג את EXPO MILANO . הצגת האירוע המיוחד מתחילה בנמל התעופה ונתב"ג הוא אחד מהיפים בעולם. מניסיוני האישי מחלקת העסקים של אליטליה Magnifica פשוט מצוינת ומומלצת למי שטס טיסות ארוכות טווח ורוצה לישון במושב הנפתח למיטה וליהנות ממיטב המטבח האיטלקי. EXPO MILANO  הוא אירוע שנועד להפגיש אנשים ואני שמח שגם ביתן ישראלי ישתתף באירוע הגדול ".

לרגל האירוע, עד ל- 27 במרץ, אליטליה מציעה כרטיסי טיסה במחירים מיוחדים התקפים לנסיעה עד ה- 30 ביוני 2015. לדוגמא: איטליה החל מ- 293$ (הלוך ושוב, כולל מיסים).

עם תחילת עונת קיץ 2015, אליטליה תוסיף  שלוש טיסות בקו בין תל-אביב לרומא וסה"כ תפעיל החברה  29 טיסות שבועיות.

Exit mobile version