Site icon IAS

דרך חדשה לחוות טיסה: Aria Suite של קתאי פסיפיק

Aria Suite של קתאי פסיפיק במטוס הבואינג 777-300ER. צילום קתאי פסיפיק

קתאי פסיפיק (Cathay Pacific), חברת התעופה הלאומית של הונג קונג מעלה את הרף לחוויית הלקוח עם החשיפה הרשמית של מחלקת העסקים החדשה, Aria Suite, יחד עם מחלקות ה-Premium Economy ו-Economy המרעננת במטוס הבואינג המחודש 777-300ER . ‏

מטוס הבואינג ה-777-300ER של חברת התעופה נחשף לראשונה אתמול (ו', ה-18 באוקטובר) בקו הונג קונג-בייג'ינג לפני שיפעל בהדרגה בקווים אזוריים וארוכי טווח אחרים. המטוס הוצג באירוע חגיגי בנוכחות לקוחות, אנשי תקשורת ועובדי קתאי פסיפיק בהאנגר של Hong Kong Aircraft Engineering Company Limited (HAECO) – בנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג.

לוויניה לאו (Lavinia Lau), מנהלת לקוחות ומנהלת מסחרית של קבוצת קתאי פסיפיק, אמרה: "בקתאי, אנו מאמינים בלהניע אנשים קדימה בחיים. אנחנו שזורים עמוק בזהותה של הונג קונג כמרכז תעופה עולמי. כדי לבסס את תפקידנו הן בתעשייה והן בקהילה, ביצענו השקעה משמעותית של למעלה מ-100 מיליארד דולר הונג קונג עבור שבע השנים הבאות בצי שלנו: במוצרי תא הנוסעים, בטרקלינים ובמדיה הדיגיטלית והקיימות, המשקפת את האמון שלנו בהונג קונג, צמיחה ארוכת טווח ומעמדה כשחקן מפתח בתעופה העולמית".

"כחלק מההתפתחות הזו, אנו נרגשים להציג מושבים חדשים במהלך שלוש השנים הקרובות, שכל אחד מהם נועד לשפר את חווית הטיסה עבור הלקוחות שלנו. ראשית, אנו משיקים את תא הנוסעים החדש במטוס הבואינג 777-300ER. אחריו תחשוף החברה מחלקה ראשונה חדשנית במטוסי הבואינג 777-9, ומוצר חדש במחלקת העסקים במטוסי האיירבוס A330 – מושב הנפתח למיטה. באמצעות ההשקעות שלנו במטוסים חדישים, טכנולוגיה חדשנית ומתקנים פורצי דרך, אנו מחויבים לנוע מעבר לציפיות – באוויר, על הקרקע ובכל חוויה שאנו יוצרים", הוסיפה לוויניה לאו .

Exit mobile version