Site icon IAS

דלתא סקיי קלאב בשת"פ עם השף קונדיטור הצרפתי פייר ארמה

נוסעי דלתא איירליינס, המתארחים בטרקלין העסקים של דלתא בטרמינל 4 בנמל התעופה JFK בניו יורק, מוזמנים ליהנות מטעמה של פריז, באמצעות המאפים פרי יצירתו של פייר ארמה, שהוכרז בשנת 2016 כקונדיטור הטוב ביותר בעולם על ידי פורום "50 המסעדות הטובות בעולם".

בדוכן היפהפה של "פייר ארמה פריז", הממוקם בטרקלין דלתא סקיי קלאב, יכולים לעשות שימוש במיילים (נקודות הנוסע המתמיד של דלתא) העומדים לרשותם, בנוסף ל/או בכרטיסי האשראי כדי לקנות ממגוון עוגיות המקרון האייקוניות או עוגיות השוקולד המפורסמות של פייר ארמה, ולפנק את עצמם במקום או להביא כמתנה מהנסיעה.

לדברי קלוד רוסל (Claude Roussel) מנכ"ל דלתא סקיי קלאב, "פייר ארמה הינו שף קונדיטור יוצא דופן ואמן קולינרי בעל חזון. שיתוף הפעולה עמו, אשר נועד להביא את עוגיות המקרון והשוקולד שלו לאורחי טרקלין דלתא סקיי קלאב, הינו חלק בלתי נפרד ממחויבותנו להעניק לנוסעינו חוויות יוצאות דופן והצעות קולינריות נהדרות".

כנצר ל-4 דורות של אופים וקונדיטורים, פייר ארמה עשה מהפכה במלאכת האפייה באמצעות היצירתיות, הגישה הרעננה והתשוקה. "הפרויקט הזה עם דלתא היה בהחלט ניסיון עצום. המטרה שלנו היא להציע רגע של סיפוק טהור לאורחי הטרקלין – הצצה חטופה לעולם הטעמים, החושים והתענוגות שלי", אמר ארמה, השף קונדיטור המעוטר ביותר בעולם.

שבוע הקולינריה הצרפתי ב"לגעת באוכל"

ואילו So French so Food – שבוע הקולינריה הצרפתית ה-6 בחסות שגרירות צרפת בישראל (https://www.ias.co.il/node/6923), מתקיים גם בסניפי "לגעת באוכל" לאורך כל חודש פברואר.

שף Guillaume Iskandar בעל מסעדת Le Garance , מפריז המחזיקה בכוכב מישלן, התארח בסניף בקניון עופר ברחובות והדגים הכנת מנות מהמטבח הצרפתי בכלי הקולקציות החדשות של מיטב מותגי הבישול, המטבח והאירוח הצרפתי.

המסר שלו לישראל היה: "כבדו את חומרי הגלם המקומיים והעדיפו אותם כמה שיותר טריים, הישר משדות הגידול".

באירוע טעימות בסניף קניון עופר ברחובות הדגים השף אופן הכנת מנת מהמטבח המזוהה עמו: מטבח מורכב – אבל נגיש, המבקש לחשוף את סועדיו לטעמים חדשים, ולתת למנות המסורתיות גוון מודרני, לא קונפורמיסטי, כדי שלא ישעמם.

הודגמה הכנת מנות ובהן סושי בר-ים, כרישה והדרים; רביולי צמחוני תמרים בשילוב לימון קונפי; מרק ברבוניות בעלי חמציצים ועוד. איסקנדר הדגיש את העובדה שהתרבות הקולינרית הצרפתית, שבשנים האחרונות נפתחת לעולם, היא כזו הניתנת ליישום בכל מטבח בעולם, כשהדגש הוא על שימוש בחומרי גלם טריים, מקומיים וטכניקות בישול מסורתיות עם טוויסט מודרני.

בכל מטבח צרפתי יש סיר לחץ וכך גם שף איסקנדר הציג אופן אידוי כרישה בסיר הלחץ החדש  TEFAL CLIPSO MINUTE , בעל מנגנוני שחרור הלחץ שאפשרו בישול ואידוי מהיר מתמיד.

חגיגות הקולינריה הצרפתית יתקיימו בסניפי לגעת באוכל ברחבי הארץ לאורך כל חודש פברואר במסגרתו יוצעו ללקוחות מבצעים אטרקטיביים של עד 50% הנחה על מותגי הבישול והאירוח הצרפתיים: .Tefal, Pyrex, Luminarc.

 

 

 

Exit mobile version