Site icon IAS

דלתא איירליינס – רילוקיישן ברזילאי

בשנים האחרונות שוק התעופה באמריקה הלטינית גדל בצעדי ענק וחברת התעופה האמריקנית דלתא איירליינס רוצה להצטרף לחגיגת הסמבה ולהפוך לחברה המובילה באזור.
 
לדעת מומחים בשוק התעופה העולמי המהלך להעביר את המטה המסחרי לאמריקה הלטינית ולאיים הקריביים מאטלנטה לסאו פאולו – ברזיל הוא חלק מאסטרטגיה נכונה ומוכיח, לדעתם, שדלתא רואה סוף סוף עצמה חברת תעופה גלובלית המשחקת במגרש התעופה העולמי ולא רק המקומי.
 
Steve Sear, נשיא בכיר למכירות גלובליות בחברת דלתא איירליינס: "בניצוחו  של ניקולא פרי, סגן נשיא אמריקה הלטינית והאיים הקריביים, הכנסות דלתא באמריקה הלטינית והאיים הקריביים גדלו ב-20% . ביצענו שינויים בחברה כולה כדי להתאים את המוצר שלנו והשירות לציפיות קהל לקוחותינו הגדל באמריקה הלטינית".
 
" תפקידו של ניקולא גם להמשיך לחזק את הבריתות שלנו וההטבות המוצעות ללקוחות באמצעות חברות בברית התעופה סקיי טים: Aeromexico , Aerolineas Argentinas GOL Linhas Aereas והמיזם המשותף עם אייר פראנס – KLM במקסיקו", סיכם סטיב.
 
ניקולא פרי: " דלתא גאה להעביר את המטה האזורי לסאו פאולו במטרה להפוך לחברת התעופה האמריקנית המובילה באזור. אנו משוכנעים שהמהלך יביא הטבות נוספות לקהל לקוחותינו, לשותפינו ולעובדים שלנו ברחבי אמריקה הלטינית והאיים הקריביים. אנו ממשיכים להפגין מחויבות לאזור והמהלך יעניק לדלתא כחברת תעופה אמריקנית נקודת מבט ייחודית להשתתף בחיי היום יום של שוק התעופה האזורי".
 
בדלתא איירלנייס רואים את דרום אמריקה כאחד מעמודי התווך באסטרטגית הצמיחה המתמשכת של החברה. האם המהלך הבא יהיה להעביר את המטה המסחרי של אסיה מאטלנטה לטוקיו – יפן ?  

Exit mobile version