Site icon IAS

דלתא איירליינס מציגה גלריית אומנות בשחקים

דלתא אייר ליינס וחברת קוקה קולה נרתמו יחדיו להבאת אומנות למקום שבו שני המותגים נפגשים יותר מכל – מגשי האוכל בטיסות. מטוס מדגם 767 של דלתא שינה צורתו לגלריית אומנות בגובה של 35 אלף רגל. ביחד עם 12 אמנים מכל רחבי העולם, דלתא וקוקה קולה יצרו גלריית אומנות בשחקים – בהמירם את מגשי השולחן באחד ממטוסי 767 של דלתא לעבודת אומנות יחידה במינה.

כל אמן הביא את סגנונו האישי וטעמו ל"שולחן שלו" ואייר את עבודתו בהשראת היעדים הפופולאריים אליהם מגיעות טיסות דלתא ברחבי העולם, ביניהם: אמסטרדם, אטלנטה, לונדון, לוס אנג'לס, מקסיקו סיטי, ניו יורק, פריז, סאן פאולו, סיאטל, סאול, שנחאי וטוקיו. כל עבודת אומנות מייצגת סצנה המביעה אופטימיות, טיול, כיבוד ושמחה.

בנוסף לגלריית האומנות בשחקים, דלתא תציג את העבודות המקוריות של האמנים בנמל התעופה הבינלאומי, הארטספילד – ג'קסון באטלנטה (קונקורס A שערים A15 ו- A 11). העבודות יוצגו בצוותא עם תכנים נוספים, כולל קטעי וידאו וחומרים שונים שצולמו בתהליך העבודה של האמנים.

השותפות בין דלתא אייר ליינס וקוקה קולה החלה בשנת 1927 והתהדקה בשנת 1941 כאשר המשרדים הראשיים של דלתא עברו לאטלנטה, עיר הבית של חברת קוקה קולה. היום חברת התעופה מגישה את מוצרי קוקה קולה בכל טיסותיה ברחבי העולם ובטרקליני העסקים שלה והנוסעים נהנים מיותר מ-354 מיליון משקאות קולה בשנה. 

דלתא איירליינס משרתת קרוב ל-180 מיליון נוסעים מידי שנה. ב-2016, דלתא נבחרה לרשימת 50 החברות האהודות ביותר של מגזין Fortune בנוסף לזכייתה בתואר חברת התעופה האהודה ביותר זו הפעם החמישית ב-6 שנים. בנוסף, דלתא דורגה מספר 1 בסקר השנתי של חברות התעופה של Business Travel News בהישג תקדימי של שש שנים ברציפות. עם הרשת הגלובלית המובילה בתעשייה, דלתא מציעה טיסות ל-323 יעדים ב-57 מדינות ב-6 יבשות. 

Exit mobile version