Site icon IAS

דלתא איירליינס חושפת את המדים החדשים

דלתא איירליינס ומעצב האופנה הניו יורקי המוביל זאק פוזן, חשפו השבוע את קולקציית המדים האקסקלוסיבית החדשה אותה ילבשו יותר מ- 60 אלף עובדי חברת התעופה, כולל העובדים בדלפקי החברה בנמלי התעופה ברחבי העולם, צוותי האוויר, טכנאים ועובדי השרות בנמלי התעופה.

"העובדים הטובים בעולם זכאים למדים הטובים ביותר. קולקציית המדים החדשה הינה עם השפעות קלאסיות אך עדיין מודרנית.", אמר אד בסטיאן, מנכ"ל דלתא. "זאק פוזן וצוות דלתא עבדו בצמוד כדי ליצור קולקציית ביגוד "על זמנית" אופנתית, המשקפת את החשיבה ואת רוח החדשנות של דלתא".

"רצינו שעובדי דלתא יראו זוהרים במקום העבודה שלהם מבלי להקריב פונקציונאליות וסגנון. עבדתי בצמוד לעובדים כדי להבין כיצד הם משתלבים עם הבגדים אותם הם לובשים ופיתחנו מראה שהעצים וריגש את העובדים. אנו רוצים שציבור עובדי דלתא ברחבי העולם יחושו בטחון והתחשבות, תכונות המשקפות את מותג דלתא,", אמר זאק פוזן.

המדים המעוצבים של זאק פוזן עוטפים את העובדים בערבוב צבעים דמיוני המשלב, בין היתר, את צבע השזיף של הדרכון, צבע קו האופק וכדומה. כל אלו מתגבשים יחדיו למראה שיתקבל בשמחה אצל הנוסעים.

במהלך דצמבר 2016 ובראשית 2017 קבוצה נבחרת של 1000 עובדי דלתא, אשר ישמשו כשגרירים, ילבשו את המדים החדשים לניסיון. משם יבוצעו התאמות בהתבסס על משובי העובדים לפני החלפת המדים לכל עובדי דלתא ברחבי בעולם ברבעון הראשון של 2018.

דלתא איירליינס משרתת קרוב ל-180 מיליון נוסעים מידי שנה. ב-2016, דלתא נבחרה לרשימת 50 החברות האהודות ביותר של מגזין Fortune בנוסף לזכייתה בתואר חברת התעופה האהודה ביותר זו הפעם החמישית ב-6 שנים. בנוסף, דלתא דורגה מספר 1 בסקר השנתי של חברות התעופה של Business Travel News בהישג תקדימי של חמש שנים ברציפות. עם הרשת הגלובלית המובילה בתעשייה, דלתא מציעה טיסות ל-319 יעדים ב-57 מדינות ב-6 יבשות. עם משרדים ראשיים באטלנטה, מעסיקה יותר מ-80,000 עובדים ברחבי העולם ומפעילה צי של יותר מ-800 מטוסים.  דלתא היא חברה מייסדת של ברית ההתקשרות הגלובלית SkyTeam, ומשתתפת בג'וינט ונצ'ר הטרנס אטלנטי המוביל בתעשייה עם אייר פרנס-KLM ו-אליטליה, כמו גם בג'וינט ונצ'ר החדש עם וירג'ין אטלנטיק. כולל בני הברית השיווקיים שלה, דלתא מציעה ללקוחותיה יותר מ-15,000 טיסות יומיות.

Exit mobile version