Site icon IAS

גרמניה איירליינס: קווי תעופה חדשים ללפלנד וצ'כיה

חברת התעופה הגרמנית, "גרמניה איירליינס", שמפעילה 3 טיסות שבועיות ישירות וסדירות מתל אביב לדיסלדורף, בימי ראשון, שני וחמישי,  מודיעה על שני קווי תעופה נוספים וייחודיים לקרלובי וארי בצ'כיה ול- Kittil? בלפלנד הפינית.

הקו ללפלנד הושק לאחרונה באירוע חגיגי  בהשתתפות 198 הנוסעים בטיסה הראשונה ובהשתתפות "סנטה קלאוס". הקו  יפעל פעמיים בשבוע בימי ראשון וחמישי במהלך עונת החורף, עד סוף מרץ 2017. הקו יאפשר להגיע בקלות ובנוחות ליעד חורפי מדהים, המשלב אפשרויות של טיולי שלג בטבע יחד עם מלונות מפנקים עם שירות מעולה. הנוסעים יתחילו את החוויה הפינית כבר בטיסה כאשר יוגש להם תה הזנגביל המסורתי. מחיר הטיסה החל מ-128 אירו לכיוון כולל מיסים כאשר במחיר הכרטיס ניתן להטיס גם את ציוד הסקי והסנובורד האישי של הנוסעים ללא תשלום נוסף.

החל מהאביב הקרוב, גרמניה תשיק לראשונה גם קו חדש וישיר מדיסלדורף לקרלובי וארי בצ'כיה, במתכונת של שתי טיסות שבועיות בימי ראשון וחמישי ממרץ ועד אוקטובר 2017 כולל. קו זה יאפשר לנוסעים להגיע ישירות לקרלובי וארי הנחשבת לאחת הערים המובילות בעולם בתחום הספא והבריאות והמשלבת גם היסטוריה ותרבות מפוארת, כמו גם את הטבע המרהיב של אזור בוהמיה. מחירי הטיסות החל מ-49 יורו לכיוון ואורך הטיסה כשעה ועשרה.

גרמניה איירליינס מפעילה טיסות ישירות מת"א לדיסלדורף שלוש פעמים בשבוע בימי ראשון, שני וחמישי ומת"א להמבורג פעמיים בשבוע בימי שני וחמישי. החל מנובמבר 2017 גרמניה תשיק גם קו טיסות ישירות מת"א לנירנברג פעמיים בשבוע בימי שני וחמישי במחיר החל מ-79 יורו לכיוון. גרמניה איירליינס מציעה שירות מלא על טיסותיה מת"א הכלול במחיר הכרטיס.  השרות כולל : ארוחה חמה, משקאות קלים וחמים, מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד במשקל של עד 6 ק"ג, סרטים באורך מלא באיכות HD, מגוון תכניות בידור ושמע, צ'ק אין (בידוק) בשדה התעופה ללא עלות וכו'. הטיסות יוצאות מטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון.

גרמניה איירליינס הודיעה ביולי האחרון כי סיכמה עם יצרנית המטוסים האירופאית איירבוס על רכישת 25 מטוסים מסוג A320neo ואפשרות לרכוש 15 מטוסים נוספים מאותו הדגם. המטוסים יסופקו ויכנסו לצי החברה בצורה הדרגתית.

חברת התעופה "גרמניה איירליינס" מיוצגת בישראל ע"י חברת טל תעופה ומציינת השנה 30 שנות פעילות מוצלחת. החברה מטיסה כ-2.8 מיליון נוסעים בשנה. טיסותיה יוצאות מכ-20 יעדים באירופה לכ-40 יעדים נוספים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. לגרמניה חברת אחות בשוויץ וביחד הן מפעילות כיום כ-25 מטוסים. לגרמניה גם חברת אחזקת מטוסים משלה הממוקמת בברנדנבורג סמוך לברלין.

Exit mobile version