Site icon IAS

גרמניה איירליינס: ממשיכים את השיחות עם שותפים פוטנציאליים

גרמניה איירליינס. האחרונה ברשימה לפי שעה. צילום יח"צ

חברת גרמניה איירליינס, שנקלעה לבעייה תזרימית, הודיעה היום כי "לאחר שמימון הוזרם לחברה ביום חמישי, אנו ממשיכים את השיחות שלנו עם שותפים פוטנציאלים נוספים ואנו אופטימיים שהכל יגיע לסיכום סופי במהלך השבוע הקרוב".

מגרמניה איירליינס ישראל נמסר עוד כי החברה  גם מרוצה מהתמיכה שקיבלה מהנוסעים, "כמו גם מסיטונאי התיירות ונמלי התעופה. הפעילות של גרמניה איירליינס יציבה וממשיכה כרגיל. כל הטיסות ממשיכות כמתוכנן."

כפי שפורסם ב-IAS, חברת התעופה הגרמנית גרמניה איירליינס מצאה משקיע בהתראה קצרה שימלא את פער הנזילות שלה ויאפשר לה להמשיך את טיסותיה לדרום אירופה והמזרח התיכון. לחברת התעופה היה מחסור תקציבי של כ-20 מיליון יורו בסוף דצמבר 2018 למימון טיסות החורף שלה. חברות תעופה הרשומות בגרמניה חייבות להוכיח לרשות התעופה הגרמנית, כי יש להן מימון מספק לפעילותן.

גרמניה האשימה במצב הפיננסי שלה אירועים בלתי ניתנים לחיזוי כמו עליה במחיר הדלק בקיץ, היחלשות בו-זמנית של היורו מול הדולר כמו גם עיכובים ניכרים בשילוב מטוסים חדשים לצי החברה ומספר גדול של בעיות תחזוקה שנדרשו למטוסים הקיימים.

חברת התעופה, שבבעלות המנכ”ל קרסטן בלקה (Karsten Balke), הוסיפה כי החברה מתמקדת באופן שבו היא יכולה להמשיך ולפעול בסביבת שוק הנשלטת על ידי קונצרנים גדולים של חברות תעופה.

Exit mobile version