Site icon IAS

גרמניה איירליינס חוגגת 30 שנות עשייה

חברת התעופה הגרמנית "גרמניה איירליינס" החלה בפעילותה הסדירה בשוק הישראלי לפני כשנה על ידי השקת והפעלת טיסות ישירות וסדירות מתל אביב להמבורג.  מנובמבר 2015 הוסיפה החברה ופתחה גם קו טיסות ישירות וסדירות מת"א לדיסלדורף. גרמניה תרחיב את פעילותה ותגדיל את תדירות הטיסות מת"א לדיסלדורף החל מלו"ז החורף 2016/2017. הטיסות מת"א לדיסלדורף תפעלנה שלוש פעמים בשבוע על ידי הוספת טיסות גם כל ימי ראשון.

גרמניה איירליינס מפעילה כיום טיסות סדירות וישירות מת"א להמבורג פעמיים בשבוע בימי שני וחמישי ומת"א לדיסלדורף פעמיים בשבוע בימי שני וחמישי, כאמור, החל מ-7/11/2016 יתווספו טיסות לדיסלדורף גם בימי ראשון. מכירת הכרטיסים כבר החלה ומחירי הטיסות החל מ-99 יורו לכיוון. הזמנות ניתן לבצע אצל כל סוכני הנסיעות ובאתר האינטרנט בעברית של החברה 

גרמניה איירליינס חוגגת בימים אלה 30 שנות פעילות בינלאומית מוצלחת.  החגיגות הרשמיות החלו בשדה התעופה בברמן עם השקת מטוס היובל המיוחד של גרמניה איירליינס בעיצוב חדשני עם צבעי החברה ירוק ולבן יחד עם הלוגו המיוחד שעוצב לכבוד שנת היובל. ברמן הינה העיר ממנה הגיע מייסד החברה הד"ר בישוף ובה החלה החברה את פעילותה. בהשקה החגיגית השתתף מנכ"ל החברה  מר קרסטן באלקה, קלאודיו פיסארו חלוץ קבוצת הכדורגל ורדר ברמן ויורדן בולה מנהל שדה התעופה הבינלאומי בברמן.

לכבוד שנת ה- 30 ולציון שנה לפעילות בישראל, גרמניה איירליינס יוצאת בקמפיין חגיגות מיוחד במסגרתו צפויים אירועים ופרסים מפתיעים לנוסעים נבחרים בטיסות החברה. החל מיוני ועד ספטמבר 2016 בכל 30 לחודש, יבחר נוסע אקראי בטיסות החברה השונות אשר יזכה לפרס והפתעה מיוחדת ביותר.

גרמניה איירליינס מציעה שירות מלא על טיסותיה מת"א הכלול במחיר הכרטיס.  השרות כולל : ארוחה חמה, משקאות קלים וחמים, מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד במשקל של עד 6 ק"ג, סרטים באורך מלא באיכות HD, מגוון תכניות בידור ושמע, צ'ק אין (בידוק) בשדה התעופה ללא עלות וכו'. הטיסות יוצאות מטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון. חברת התעופה "גרמניה איירליינס" היא אחת מחברות התעופה הוותיקות בגרמניה, החברה מפעילה כ-140 נתיבי טיסה באירופה, צפון אפריקה, מערב אסיה והמזרח התיכון באמצעות צי של 22 מטוסים מסוג: איירבוס 321A, איירבוס A319 ובואינג  -737-700.  בשנת 2015  גרמניה זכתה בפרס כחברת התעופה המתפתחת ביותר בשדה התעופה של המבורג, אחד מנמלי הבית המרכזיים שלה.

ניסים סגיס, הסמנכ"ל המסחרי של טל תעופה, הנציגים בלעדיים של גרמניה איירליינס בישראל: "הגדלת הפעילות בישראל בשנה חגיגית זאת, הינה בשורה חשובה המעידה על רצינות כוונותיה ותכניותיה העתידיות של גרמניה איירליינס בשוק הישראלי. הוספת הטיסות גם בימי ראשון הינה משמעותית ותעניק אפשרות מעולה לקהל הנוסעים העסקי להתחיל את השבוע בדיסלדורף שהינו מרכז עסקי מוביל ויעד חשוב ביותר עבור חברות עסקיות, כמו גם לקהל המטיילים הישראלי, שכן דיסלדורף הינה עיר מרכזית ואטרקטיבית עם גישה מצוינת לרחבי גרמניה, הולנד ובלגיה".

 

Exit mobile version