Site icon IAS

גרמניה איירליינס השלימה בהצלחה מו"מ לקבלת מימון להמשך פעילותה

מטוס איירבס של גרמניה איירליינס. נסיונות ההצלה נמשכים. צילום depositphotos

קארסטן בלקה (Karsten Balke), מנכ"ל גרמניה איירליינס, הודיע בסוף השבוע כי החברה קיבלה מחוייבות חשובה בנוגע למאמצי המימון שלה. "בסך הכל, התמיכה הכספית עכשיו עולה על סכום היעד הראשוני של 15 מיליון יורו. אנחנו אמורים לקבל את הכסף בשבוע הבא (כלומר, השבוע ע.ר)". כך פורסם אתמול, ה-19 בחודש, בברלין.

בשבוע שעבר הודיעה החברה כי מצאה מימון ומענה למחסור שלה בנזילות לטווח הקצר, אם כי לא פירטה במי מדובר.

לדברי בלקה, כתוצאה מכך מובטחת גם יכולת הקיום של החברה לטווח הבינוני והארוך כחברת תעופה בינונית עצמאית. צבר ההזמנות בחברה משביע רצון ומספר ההזמנות לחודשים הקרובים ולחודשי הקיץ עולים על אלה של השנה הקודמת. "לכן, נוסעים, ספקים, ושותפים חוזיים יכולים להמשיך להסתמך על היעילות של גרמניה איירליינס בעתיד. גרמניה תגביר, תייעל, או תתקן, אם יהיה צורך, את הפיתוח האסטרטגי והמבני שהתחילו בעבר".

בלקה הוסיף, כי "אני רוצה להודות לכל השותפים שלנו על אמונם בנו בעבר ועל תמיכתם, במיוחד בימים האחרונים. בשלב זה של חוסר ודאות, הצוות שלנו הצליח להבטיח את פעילות הטיסה שלנו ללא הפרעות, כל טיסות גרמניה הופעלו כמתוכנן. אני גאה בעובדינו ומביע את תודתי המיוחדת להם".

גרמניה איירליינס. הובטחה פעילותה של החברה גם לטווח הבינוני והארוך. צילום יח"צ

מתנהלת במגמה הפוכה מכלל הענף

גרמניה איירליינס היא חברת תעופה גרמנית עצמאית עם היסטוריה של למעלה מ-30 שנה. חברת התעופה עם הלוגו הירוק-לבן מטיסה יותר מ-4 מיליון נוסעים בשנה בטיסות בטווח קצר ובינוני. היא מציעה חיבורים מ-18 נמלי יציאה באירופה ליותר מ-60 יעדים ביבשת, בצפון אפריקה ובמזרח התיכון, כולל לישראל.

בניגוד למגמה הרווחת כיום בתחום התעופה, כלומר, מכירת כרטיס טיסה "עירום" וגביית כסף על כל תוספת, גרמניה איירליינס ממשיכה להציע שירות מלא הכולל חטיפים, משקאות קלים, מגזינים ושליחת מזוודה במשקל של 20 ק"ג לבטן המטוס ללא תשלום.

המודל העסקי של גרמניה משלב טיסות סדירות, טיסות שכר וטיסות לפי הזמנה. יחד עם שתי חברות תעופה נוספות – בולגרית ושוויצרית – מפעילה גרמניה איירליינס צי של 37 מטוסים. לחברה גם חברה טכנית – גרמניה Technik ברנדנבורג בע"מ – האחראי על תחזוקת המטוסים של החברה.

Exit mobile version