Site icon IAS

גל ביטולי הטיסות לישראל הולך ומתגבר

מטוס ריינאייר.צילום Ryanair

כדור השלג של ביטולי/השהיית הטיסות לישראל הולך ומחמיר. ריינאייר (Ryanair), ענקית הלואו קוסט האירית הודיעה הבוקר (ב') על ביטול כולל של טיסותיה בקווים לתל אביב עד ה-26.8. איזי ג'ט (easyjet) לא תחדש את הטיסות לישראל עד לאביב הבא.

כל החברות בקבוצת לופטהנזה הודיעו על ביטול הטיסות עד ה – 21 באוגוסט. "לופטהנזה מציעה לנוסעים אשר מושפעים מהביטולים אפשרות לביטול הכרטיסים ללא עלות או הזמנה מחדש. נוסעים שרכשו כרטיסים ל/מאל אחד מהיעדים הללו, ושמועד טיסתם הוא עד 31 באוגוסט (כולל), יכולים לבטל את הזמנתם ללא עלות. קבוצת לופטהנזה מביעה צער על אי הנוחות שנגרמת ללקוחותיה בעקבות המצב".

יונייטד איירליינס ביטלה את הטיסות עד להודעה חדשה ודלתא עד ה-31 באוגוסט 2024.

אייר אינדיה קיבלו הודעות  ביטול עד ה-24 באוקטובר אם כי נוסעים מדווחים על אי אפשרות להזמין טיסות גם מעבר לתאריך זה. כל הנוסעים יקבלו החזר כספי מלא. כזכור, החברה ביטלה את הטיסות עד ל-11 באוגוסט, אך כאמור הודעה שנשלחה לנוסעים היא כעת עד ה-24 ואף מעבר.

אייר אירופה שלחה היום הודעה לסוכני הנסיעות: "עקב המצב הביטחוני הנוכחי בישראל, טיסות UX1301/1302, בוטלו עד יום שני, 15 באוגוסט כולל. וולינג איירליינס, חברה נוספת הפועלת בקו הטיסות לברצלונה שלחה הודעות ביטול טיסותיה לשבועות הקרובים. איבריה אקספרס, המפעילה טיסות מתל אביב לספרד, ביטלה אף היא את הטיסות עד ליום רביעי, ה-14 באוגוסט, עד לרגע זה.

אגיאן איירליינס, היוונית ביטלה את הטיסות לישראל עד ה-14 באוגוסט. אייר בלטיק, ביטלה את הטיסות עד ה-18 באוגוסט ולוט הפולנית עד ה-13 באוגוסט. טארום, הרומנית עד ל-15 באוגוסט.

ITA Airways האיטלקית ביטלה את טיסותיה לישראל עד ה-15 באוגוסט בצהרים, לאחר שהביטול האחרון היה רק עד ה-11 באוגוסט.

חברת יונייטד איירליינס עדכנה את סוכני הנסיעות על ביטול הטיסות לישראל עד ה- 31 באוגוסט, אך בפועל מכירת כרטיסי הטיסה הוסרה מהמערכות מעבר לחודש אוקטובר. כזכור, גם דלתא איירליינס ביטלה את הטיסות עד 31 באוגוסט. אל על תהיה חברת התעופה היחידה שתפעיל טיסות לצפון אמריקה.

חברת התעופה היוונית Blue Bird Airways מעדכנת הבוקר שני, כי תבצע התאמות בלו"ז טיסותיה החל ממחר שלישי 13.8 מ/ אל תל אביב, בכדי לתת מענה מקסימאלי לביקושים העולים, עם הארכת תוקף ביטולי הטיסות של החברות הזרות. החל ממחר תפעיל החברה 4 טיסות יומיות מ/ אל הנמלים בקפריסין (לרנקה + פאפוס), 2-3 טיסות יומיות מ/אל כרתים (הרקליון), 2 טיסות יומיות מ/אל אתונה וטיסה יומית מ/אל קוס, רודוס, בורגס ומיקונוס. ניתן לרכוש כרטיסי טיסה 24/7 באתר החברה bluebirdair.com

Exit mobile version