Site icon IAS

גיבורי "מלחמת הכוכבים" מגיעים ליונייטד איירליינס

מטוס מלחמת הכוכבים של יונייטד איירליינס. מחווה לאייקון תרבותי. צילום יח"צ

חברת התעופה יונייטד איירליינס ממשיכה לחדש והודיעה על שיתוף הפעולה עם סדרת סרטי "מלחמת הכוכבים". בשבועות הקרובים, לקראת יציאתו לאקרנים של הסרט ״מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר״ – פרק הסיום האפי של סאגת סקייווקר – תציע החברה הזדמנויות לחוות את "מלחמת הכוכבים" מיד ראשונה על הקרקע ובאוויר.

בתוך כך, יונייטד חושפת בימים אלה מטוס בואינג 737-800 השואב השראה מסדרת הסרטים ומעניק לנוסעים חוויית טיסה ברוח "מלחמת הכוכבים". ולא מדובר רק בעיצוב המטוס מבחוץ אלא גם בערכת פינוק וטיפוח בעיצוב אלמנטים של הסרט וגם סרטון בטיחות בטיסה חדש, שבו מככבות כמה מהדמויות המופיעות בסרט החדש.

חברי מועדון MileagePlus יוכלו להשתתף בהקרנת הבכורה של הסרט ״מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר״ בארה״ב באמצעות תוכנית MileagePlus Exclusives, המאפשרת לחברי מועדון הלקוחות MileagePlus להשתמש במיילים כדי להשתתף במכרזים לרכישת פריטים והשתתפות בחוויות בלעדיות אחרות.

ערכת מלחמת הכוכבים ביונייטד איירליינס. צילום יח"צ

״ליונייטד איירליינס וסדרת סרטי 'מלחמת הכוכבים' מכנה משותף: לחבר, לקרב ולאחד אנשים בכל רחבי העולם״, אמר אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל, שבאחרונה ציינה 20 שנות פעילות בה. ״אנחנו נרגשים לאחד כוחות ולסייע בקידום הפרק המסכם את סיפורו של סקייווקר, תוך גיוסם של חברינו החדשים ממלחמת הכוכבים לעזור ולהדגיש את החשיבות שאנחנו מייחסים לבטיחות לקוחותינו ועובדינו״.

סרטון הבטיחות בטיסה החדש כולל הופעות אורח מיוחדות של דמויות מוכרות ואהובות ממלחמת הכוכבים, וכן משלב קטעי קישור באווירה אינטרגלקטית, ופסקול שהולחן בהשראת כמה מהקטעים המוזיקליים המזוהים ביותר עם עולם התעופה.

תוכלו לצפות בסרטון הבטיחות של יונייטד ומלחמת הכוכבים באתר .

Exit mobile version