Site icon IAS

גולף אייר מתייעלת

קשה להאמין, אבל גם בגולף אייר, חברת התעופה הלאומית של ממלכת בחריין, מיישמים תוכנית קיצוצים במטרה להתייעל ולהפחית את הפסדים הכספיים. כל הזרקורים היו מופנים השנה לחברות התעופה של המפרץ הפרסי שרשמו גידול ניכר והיוו דוגמא בענף התעופה העולמי.
 
השייח' ח'אלד בן עבדאללה אל ח'ליפה, סגן ראש ממשלת בחריין, עומד בראש הועדה, שמינתה את הדירקטוריון החדש לפני כשנה, במטרה להוביל את חברת התעופה לרווחים ולפיתוחה הכלכלי של המדינה.
 
עקרי האסטרטגיה החדשה, ליצור אופטימיזציה של צי המטוסים ויעדי הטיסה תוך ייעול המבנה הארגוני של חברת התעופה במטרה להפוך אותה לדינמית ויעילה יותר.
 
ח'אלד בן עבדאללה אל ח'ליפה: " גולף אייר הוא נכס תשתיות לאומי וקישור לפיתוח כלכלי רחב למדינה כולה.ניהול חברת התעופה, בתמיכת הדירקטוריון מחויב ליישום האסטרטגיה הכוללת ראורגניזציה כדי להבטיח את צמיחתה העתידית של חברת התעופה".
 
בחברת התעופה גולף אייר משוכנעים שהתוכנית החדשה תביא לחיסכון של 24% בעלויות החברה עד סוף 2013. בנוסף, היוזמות החדשות עשויות לשפר את רווחי החברה בשנת 2014 ומעבר בשיעור של 9%.
 
חלק מתוכנית ההתייעלות של החברה כולל הקטנת צי המטוסים מ-35 ל-26 והפעלת מטוסים מסוג איירבוס A320 בטיסות אזוריות.החברה וויתרה גם על יעדים לא רווחים לטענתה כמו: דאקה, קטמנדו, קולומבו, קופנהגן, רומא, קאבול, עדן וארביל.

Exit mobile version