Site icon IAS

בריסל איירליינס תשיק טיסות ישירות למומבאי

חברת התעופה בריסל איירלייס, מקבוצת לופטהנזה תפעיל החל מחודש מרץ 2017 , חמש טיסות שבועיות בקו הטיסות בריסל -מומבאי, שבהודו. זו הפעם הראשונה שהחברה מפעילה טיסות ליבשת אסיה מה שיחזק את הרכזת שלה, בריסל, באירופה. בריסל איירליינס תשתף פעולה עם אייר אינדיה, החברה בברית התעופה סאטר אלייאנס.

נמל התעופה הבינלאומי צ'האטראפאטי שיוואג'י (Chhatrapati Shivaji) המודרני ממוקם בחוף המערבי. מומבאי, בירת המדינה מהאראשטרה , שבה כ-20 מיליון תושבים מדורגת בין עשרת המטרופולינים הגדולים בעולם. העיר נשאה את השם בומביי עד 1995 והיא ביתם של כל המוסדות והחברות הפיננסיים הגדולים של הודו. בנוסף, העיר משמשת גם כרכזת הימית של המדינה, מעוזה של תעשיית הקולנוע הידועה "בוליווד" וענפי משק נוספים (יהלומים, תרופות ועוד..).

" הביקוש עבור טיסות ישירות לפנאי ועסקים הוא גדול, למעלה מ-50 אלף נוסעים בשנה. מומבאי מהווה את היעד האינטרקונטיננטלי השלישי בחשיבותו עבור בלגיה . כמו כן, עם השקת קו הטיסות הישיר אנו יכולים להציע טיסות המשך לשאר יעדי החברה ביבשת אירופה", אמר לארס רדיליגקס (Lars Redeligx), קצין המסחר הראשי בחברת בריסל איירליינס.

"הודו , נדבך חשוב לרכזת שלנו בבריסל. השקת קו הטיסות תוביל להעסקת 200 עובדים נוספים ושיתוף פעולה כלכלי בין שתי המדינות", הוסיף ברנרד גוסטין (Bernard Gustin), מנכ"ל חברת התעופה בריסל איירליינס.

הודות לשיתוף הפעולה עם אייר אינדיה , חברה בברית התעופה סטאר אלייאנס, נוסעי בריסל איירליינס יוכלו ליהנות מטיסות המשך נוחות במגוון יעדים בהודו ובאזור כולו. מנגד נוסעים המגיעים מהודו יוכלו להמשיך למגוון יעדים ביבשת אירופה, אפריקה ואמריקה.

כחלק מהיערכותה לקו התעופה החדש חברת התעופה מרחיבה את צי מטוסיה אליה מצטרף מטוס איירבוס A330 עשירי, בתצורת 3 מחלקות: עסקים, תיירים ואקונומי פריבילג' . מכירת הכרטיסים תחל בחודש ספטמבר.  

  

 

 

 

 

Exit mobile version