Site icon IAS

בריסל איירליינס: תפריט שף עטור כוכב מישלן

החל מראשית יוני שיתוף הפעולה למשך 6 החודשים הקרובים יתקיים עם שף  דמיטרי מאריט  (Dimitri Marit) מהמסעדה הבלגית 'לה מייזון מאריט' (La Maison Marit); כשהמטרה היא להגיש לנוסעים בטיסות הבין יבשתיות לארה"ב, קנדה ואפריקה, תפריטים המביאים לידי ביטוי את יכולות מסעדתו בגובה של 30,000 רגל.

השף של מסעדת La Maison Marit, בעלת  כוכב מישלן, פיתח 6 תפריטים שונים, אשר מציגים את הטוב שבגסטרונומיית בלגיה ללקוחותיה הבינלאומיים של בריסל איירליינס.

דמיטרי מאריט בחר להכין מנות הכוללות מוצרים עונתיים מאזור מגוריו, וואלון בראבנט (Walloon Brabant), אותם הוא שילב עם מגע בלגי יצירתי.

התפריט כולל, בין היתר, מנות כגון: אילתית מעושנת בסגנון בווארי, בתוספת מלפפונים וקוויאר; רביולי טלה עם רוטב גבינת פרמזן, אפונה ושעועית וסופלה של דג סול עם אפונה ירוקה, כרובית וריזוטו.

השף אף בחר בירות ממבשלת Belgo Sapiens, שמאזור מגוריו, להגשה בצד מנות תפריטיו.

נוסעים גם יכולים ליהנות מפרלינים בלגים מתוצרת  Neuhausומגבינות מתוצרת Cheese Refiners Van Tricht שבאנטוורפן. בטיסותיה מגישה החברה מבחר גדול של בירות בלגיות ויינות.

חברת בריסל איירליינס מפעילה 14 טיסות בשבוע (2 טיסות יומיות) בקו תל אביב-בריסל-תל אביב עם טיסות המשך נוחות לאירופה, ארה"ב, קנדה ואפריקה.

 

Exit mobile version