לגרום לחיוך, זה מה ש – 3500 עובדי בריסל איירליינס מכוונים אליו מידי יום, גם במדיה החברתית.
יותר מתמיד זה מה שחברת התעופה הבלגית מבקשת להציע – שירות אישי ללקוחותיה; ולכן היא הרחיבה את ה"שירות ללקוח" באמצעות המדיה החברתית ל- 24 שעות, 7 ימים בשבוע, עם הבטחה לענות על כל פניה תוך 30 דקות בשפות – צרפתית, הולנדית ואנגלית.
בהמשך להשקת אסטרטגיה מסחרית בשנת 2014 ששמה את הדגש על הנוסע, היא הרחיבה לאחרונה את התוכנית שכוללת היום שירות באמצעות הפייסבוק והטוויטר. נוסע יכול לפנות לחברה בכל שעה במהלך היום והלילה ולצפות למענה תוך חצי שעה לכל היותר. בכך, החברה רוצה להבטיח לנוסעים שלה סיוע מיידי כאשר הם זקוקים לו ביותר, ובדרך כלל זה קורה במהלך הנסיעה שלהם.
באמצעות השירות של 24/7 ברשתות החברתיות החברה מציעה לנוסע סיוע במהלך כל הנסיעה שלו- מהרגע שהוא מבקש להזמין את הטיסה ועד להגעתו ליעד הסופי. בממוצע, מנהלת בריסל איירליינס 500 שיחות ביום עם נוסעיה באמצעות הפייסבוק והטוויטר.
בימים אלה מגדילה בריסל איירליינס את מספר המועסקים ברשתות החברתיות, כדי שאלו יוכלו לטפל בבקשות הנוסעים, בין אם דנות בהגדלת המטען בטיסה, עוסקות בשאלות על שער העלייה למטוס או שאלו סתם שיתופים בחוויות הטיסה.
מראשית 2017 נוסעים יוכלו אפילו לשלם עבור שדרוג או ביצוע שינויים בטיסותיהם באמצעות שיחותיהם עם נציגי החברה ברשתות החברתיות.
חברת בריסל איירליינס מפעילה 14 טיסות בשבוע (2 טיסות יומיות) בקו תל אביב-בריסל-תל אביב עם טיסות המשך נוחות לאירופה, ארה"ב, קנדה ואפריקה.