Site icon IAS

בריסל איירליינס: שביתות בימים שני ורביעי השבוע

מטוס איירבס A330 של בריסל איירליינס. צילום יח"צ

איגוד הטייסים של חברת התעופה בריסל איירליינס הודיע כי ישבית את פעילות החברה בימים שני, ה-14 במאי ורביעי, ה-16 במאי. השביתה צפויה להשפיע על למעלה מ-60,000 נוסעים ויותר מ-500 טיסות.

לפי סוכנות הידיעות הגרמנית dpa, ארגון הטייסים טוען שאחת הסיבות לשביתה היא חוסר בטחון תעסוקתי שעליו לא קיבלו מענה מספק בפגישה עם ההנהלה וכי זו לא סיפקה הצעה קונקרטית לטייסים באותה פגישה.

מידע עדכני על טיסות זמין ומתעדכן כל העת בכתובת www.brusselsairlines.com.

מטעם החברה נמסר כי היא מביעה את צערה על ההחלטה להשבית את פעילות החברה. "למרות שאנחנו עושים כל שביכולתנו במטרה לצמצם את ההשפעה על הנוסעים שלנו למינימום, השביתה פוגעת קשות בתכניות הנסיעות של לקוחותינו, אשר בפניהם אנו מבקשים להתנצל. גייסנו צוות מקסימלי במטרה לספק לנוסעינו את המענה הטוב ביותר במוקד השירות שלנו, לרבות אפשרות לבצע כרטוס מחדש", מסביר תיבולט דמולין, מנהל התפעול הראשי של בריסל איירליינס. "מנקודת מבטה של ​​חברת בריסל איירליינס, השביתה אינה מובנת, שכן החברה הגישה הצעות משמעותיות לאיגוד הטייסים", מסכם דמולין.

נוסעים המחזיקים בכרטיסי טיסה לימים שני ורביעי יכולים לבטל את הזמנתם או לשנות את תאריך הטיסה ללא תשלום נוסף ועם החזר מלא. לנוסעים הנמצאים בבריסל תוצע לינה במלון ואפשרויות טיסה חלופיות, באמצעות חברת לופטהנזה ואחרות.

להתעדכן בסטטוס הטיסה עוד טרם ההגעה לשדה התעופה

לקוחות שסיפקו את פרטי הקשר שלהם יקבלו הודעה על שינויים בטיסתם באמצעות הודעת טקסט ודוא"ל. החברה מייעצת לנוסעיה לבדוק עוד בטרם ההגעה לשדה התעופה את סטטוס הטיסה שלהם באתר www.brusselsairlines.com.

ב-1 במאי, לאחר שקבוצת לופטהנזה השלימה את רכישת מלוא הבעלות בחברת התעופה בריסל איירליינס, וכחלק מהאינטגרציה העולמית בקבוצת לופטהנזה, שולבה חברת התעופה בישראל תחת ההנהלה המקומית של קבוצת לופטהנזה בישראל, בראשותו של המנכ"ל עופר קיש. במסגרת האינטגרציה ורה-ארגון, מי ששימש עד כה כמנכ"ל בריסל איירליינס בישראל, רובי הרשקוביץ, משמש מעתה כמנהל הפיתוח העסקי  האזורי של בריסל איירליינס ויורווינגס ברוסיה, מדינות חבר העמים לשעבר וישראל.

בריסל איירליינס פועלת בישראל החל משנת 2003, כיום החברה מפעילה 17 טיסות שבועיות בקו תל אביב-בריסל.

Exit mobile version