Site icon IAS

בריסל איירליינס משיקה תוכנית הטבות למבחר ערים בבלגיה 

מרכז בריסל, בלגיה. צילום Depositphotos

בריסל איירליינס משיקה הטבה חדשה לנוסעים  הטסים דרך שדה התעופה של בריסל בטיסות קונקשן.  בעצירת ביניים של בין מספר שעות ועד חמישה ימים, מציעה החברה הטבה הכוללת  כרטיסי כניסה חינם למוזיאונים ואתרים בשתי ערים בלגיות שונות, על פי בחירת הנוסעים (3 כרטיסי  כניסה חינם בכל עיר).

מטוס של בריסל איירליינס, מקבוצת לופטהנזה בישראל. צילום יח"צ

נוסעי בריסל איירליינס  הטסים מישראל, ארה"ב, קנדה או הודו  ליעדים באפריקה, אירופה, ארה"ב, ישראל, קנדה או הודו דרך בריסל, יכולים ליהנות גם מחופשה קצרה בבלגיה. עם Belgium Stop Over יכולים הנוסעים לנצל את זמן השהייה שלהם בבריסל, בין אם מדובר במספר שעות או עד 5 ימים, על ידי ביקור בשתי ערים בלגיות על פי בחירתם. הודות לשתוף פעולה תיירותי עם ארגונים ו- 14 ערים שונות בבלגיה, מציעה חברת התעופה גישה חופשית לשפע של פעילויות תיירותיות ומוזיאונים בבריסל, אנטוורפן, שרלרואה, גנט, לאובן, ליאז' ועוד.

לדברי עופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, הכוללת את בריסל איירליינס  "מצד אחד, נמל התעופה של בריסל הוא שדה תעופה אידיאלי לקונקשנים בין צפון אמריקה, אירופה ואפריקה, ומצד שני – בלגיה עצמה הינה יעד תיירותי מסקרן. גודלה הקטן של המדינה מאפשר ביקורים מרובים במספר ערים  בזמן קצר. ההיצע הוא רחב – החל מביקור בעיר הקטנה ביותר  באירופה – Durbuy –  ועד לבירת האופנה אנטוורפן. כל אלה נמצאים במרחק של בין שעה לשעתיים בנסיעת רכבת מנמל התעופה של בריסל. על ידי מתן הזדמנות לנוסעיה לגלות את בלגיה, מדגישה שוב בריסל איירליינס את תפקידה כשגרירת המדינה".

Exit mobile version