Site icon IAS

בריסל איירליינס חנכה את הטיסה היומית השנייה בקו בריסל – ת"א

חברת התעופה בריסל איירליינס חנכה ביום שלישי האחרון (31.03.15) את הטיסה היומית השנייה בקו מבריסל לת"א וסה"כ תפעיל החברה 14 טיסות שבועיות. שתי הטיסות היומיות ימריאו בשעה 05:00 ובשעה 15:55 ותאפשרנה טיסות המשך נוחות ליעדי החברה ביבשת אירופה, אפריקה וארה"ב.

בריסל איירליינס החלה לפעול בישראל לפני 12 שנה עם 3 טיסות שבועיות ועלתה בהדרגה ל-14 טיסות שבועיות סדירות. אשתקד, הטיסה החברה יותר מ-122 אלף נוסעים ו-763 טון מטען בין בלגיה לישראל, גידול של 16% ו-8% בהתאמה.

שני אורחים חשובים הגיעו לטקס גזירת הסרט האדום המסורתי המסמל את השקת הטיסה היומית השנייה של חברת בריסל איירליינס: לארס רדליגס, סגן נשיא בריסל איירליינס ומטוס איירבוס A320 בשם "רקהם"(אוצרו של רקהם האדום, הספר השניים עשר בסדרת הקומיקס "טין טין" מאת המאייר הבלגי ארז'ה- ז'ורז' רמי).לעיצוב המטוס הייחודי נדרשו 1500 שעות עבודה יצירתית.

שדר הרדיו והטלוויזיה יגאל רביד הנחה את הטקס ואמר:"מזל טוב למשפחת בריסל איירליינס, זה רגע מאוד חשוב ובמיוחד עבורך רובי שהמתנת כל כך הרבה זמן, 14 טיסות שבועיות, פעמיים ביום וסוף סוף בשעות קונבנציונליות. אני לא בטוח שכל הילדים יודעים אבל טין טין הבלגי הוא גיבור תרבותי בכל העולם ועכשיו לאחר סיבוב הופעות עולמי הוא הגיע לתל אביב ויהיה פה מידי יום בכל ימות השבוע".

לארס רדליגס, סגן נשיא בריסל איירליינס שהתלווה לטין טין בטיסתו הראשונה לישראל אמר:"ראשית כל ברצוני להודות להנהלת נמל התעופה בן גוריון על קבלת הפנים 'הרטובה' של התזת זרנוקי המים. אנחנו טסים לתל אביב החל משנת 2003 , התחלנו בתקופה קשה אבל כל הזמן האמנו ביעד תל אביב ומאז התדירויות רק הלכו וגדלו, מ-20 אלף נוסעים בשנה הראשונה ל-122 אלף נוסעים אשתקד . היום זה יום מאוד מיוחד עבורנו ולא רק מכוון שהנבחרות הלאומיות שלנו משחקות אחת נגד השנייה, אלא מכוון שזה פרק חדש עבור בריסל איירליינס , אנחנו חונכים 2 טיסות יומיות בקו בריסל – ת"א, בבוקר ובערב ואני בטוח שזה יהיה לוח זמנים מצוין לכל נוסעי בריסל איירליינס. זה מעולה לאנשי עסקים שמעוניינים להגיע לליבה של אירופה ו-17 יעדים נוספים ביבשת, ל-20 יעדים באפריקה ולוושינגטון וניו יורק, בארה"ב. היום יש לנו הפתעה עבורכם כוכב חדש בצי המטוסים שלנו, מטוס הטין טין שנקרא "רקהם"(אוצרו של רקהם האדום) ואנו מקווים לראותכם בטיסות נוספות של בריסל איירליינס".

רובי הרשקוביץ, מנכ"ל בריסל איירליינס בישראל: "ראשית כל ברצוננו לקדם בברכה בשם מר לארס רדליגס , סגן נשיא בריסל איירליינס כל אחד ואחד מימכם שהצטרף לטיסת הבכורה של מטוס "טאן טאן" לבריסל עם הדמות החביבה שלא רק מופיעה על גבי המטוס אלא גם בעיצוב הפנימי. מקווים לראותכם בטיסות הבאות של בריסל איירליינס".

אליוט,נוסע בריסל איירליינס להמתין לעלות למטוס:"טין טין הוא אחד הסמלים של בלגיה עליו כולנו גדלנו, זה מראה שבבלגיה יש דברים נוספים מלבד וופל ושוקולד" . לשאלתי מי ינצח במשחק הכדורגל בין ישראל לבלגיה אמר אליוט שהוא ישמח אם ישראל תנצח אבל הוא בטוח שיש סיכוי גדול שידה של בלגיה תהיה על העליונה. את תוצאת המשחק כולם כבר יודעים, ישראל הפסידה 1:0.

Exit mobile version