Site icon IAS

בריסל איירליינס חושפת אסטרטגיה מסחרית חדשה

חברת התעופה בריסל איירליינס ערכה אתמול (ה') מסיבת עיתונאים בה חשף מנכ"ל החברה, ברנרד גוסטין, את האסטרטגיה המסחרית החדשה.

 

בחודשים האחרונים ציין המנכ"ל, ברנרד גוסטין, משקיעה החברה מאמצעים גדולים להורדת העלויות בשיעור 10% ויחד עם זאת בשיפור השירות והנוחות לנוסעיה, שהובילו לצמיחה משמעותית במספר הנוסעים ולשיפור ברווחיות.

 

בנוסף, תרחיב בריסל איירליינס את רשת קווי התעופה באביב ובקיץ הקרוב ושני מטוסי איירבוס A319 נוספים יצטרפו לצי המטוסים בחודשים הבאים.

 

סה"כ 9 יעדים חדשים יתווספו בקיץ ושני יעדים חדשים השנה, הרחבת הרשת הגדולה בהיסטורית החברה: אז'אקסיו (קורסיקה), אתונה, בארי, באסטיה (קורסיקה), קליארי, פיגארי, מלטה, מונפלייה, סביליה. 2 היעדים החדשים השנה הם קרקוב וורשה בפולין.

400 אלף מושבים נוספים יעמדו לשירות הלקוחות במהלך 2014 ויוגדלו תדירויות הטיסות לפירנצה, פלרמו, מרסיי, קטאניה ומדריד.

 

"החידושים הרבים ממחישים את שאיפותינו", אמר ברנרד גוסטין, מנכ"ל בריסל איירליינס. "בריסל איירליינס ממצבת עצמה יותר מתמיד כחברת תעופה אטרקטיבית עבור הנוסעים למטרות עסקיים ופנאי. נבדל עצמנו באמצעות מיקוד בשיפור השירות ומחירים תחרותיים. זו רק ההתחלה, שניתן לעשות כדי להתאים עצמנו לתנאי שוק משתנים".

 

טרקלינים חדשים של חברת התעופה ייפתחו בסוף 2014 בנמל התעופה של בריסל, אתר אינטרנט משודרג וידידותי "יעלה לאוויר" השנה ותוכנית הנוסע המתמיד לקווי התעופה האירופיים יורחבו לצד תוכנית Miles & More.

 

בחברת התעופה, בריסל איירליינס, מבטיחים: "זו רק יריית הפתיחה לשנה החדשה".

 

Exit mobile version